Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@07:22:29 GMT

مانی رهنما و صبا راد در ترکیه/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۶۱۲۲

مانی رهنما و صبا راد در ترکیه/ تصاویر

به گزارش افکارنیوز ، صبا راد مجری سابق برنامه به خانه برمی گردیم می باشد که نام اصلی او فاطمه راد می باشد . صبا راد یک ازدواج ناموفق داشته است و برای بار دوم با مانی رهنما خواننده معروف ازدواج کرد و فرزندی ندارند . این زوج هنرمند به تازگی به کشور ترکیه مهاجرت کرده اند و فعالیت هایی را در انجا انجام می دهند

 

مهاجرت صبا راد و مانی رهنما از ایران

فروردین ماه سال 96 بود که تصاویری از صبا راد و مانی رهنما در کنار هم منتشر شد و همین موضوع باعث شکل گیری خبرهایی از ازدواج این دو هنرمند کشورمان شد و چندی بعد این مجری و خواننده کشورمان ازدواجشان را به صورت رسمی تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبا راد مجری برنامه به خانه برمیگردیم و مانی رهنما خواننده پاپ بعد از چند سال زندگی مشترک تصمیم به مهاجرت گرفتند و راهی ترکیه شدند.

داستان مهاجرت صبا راد و مانی رهنما

صبا راد را همه مخاطبان تلویزیون به عنوان مجری برنامه به خانه برمیگردیم به خوبی می شناسند و مانی رهنما هم خواننده شناخته شده موسیقی پاپ است که بنابر تصمیم شخصی ایران را به مقصد ترکیه ترک کردند.

پست مانی رهنما درباره مهاجرت از ایران

اولین خبر از مهاجرت مانی رهنما و صبا راد با پست اینستاگرامی مانی رهنما منتشر شد و بعد از آن این موضوع شکل رسمی تری به خود گرفت.

مانی رهنما با انتشار عکسی در کنار صبا راد نوشت:

سلام رفقا ، امشب شب تولدمه، صبا هم ترکونده از محبت، پارسا جونم نیست کنارم...

پسر هنرمندم که کشور نامهربون با بچه هاش منو از اوون جدا کرده ، راستی دلم برای همتون تنگه ها ، شما ها که منو همیشه خجالت دادین همیشه ، یه چیز ، ما ایرانیا هر جای دنیا که هستیم همه واقعا دوسمون دارن و یه جنمی داریم واقعا رفقا از مهربونی ، توانایی و اصالت.....

آیا مهاجرت صبا راد و مانی رهنما دائمی است

خبر مهاجرت صبا راد و مانی رهنما خیلی زود در همه خبرگزاری ها منتشر شد و خبرهایی از مهاجرت همیشگی این زوج هنرمند به گوش میرسید که با واکنش مانی رهنما مواجه شد.

مانی رهنما با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش به شایعات مهاجرت همیشگی از ایران واکنش نشان داد و درباره این ماجرا توضیح داد.

در ویدئوی منتشر شده از مانی رهنما آمده است:

من لازم دانستم با توجه به شرایط پیش آمده با شما صحبت کنم و این به این معنا نیست که من میخواهم درباره آینده زندگیم توضیحی بدهم. من با صحبتی که با صبای عزیز داشتم(قبل از دی ماه بود که ما با هم صحبت کردیم) ما معمولا در زمان آلودگی هوا به شمال کشور سفر میکردیم و مدتی آنجا بودیم چون ما کار صوتی و صدا انجام میدهیم آلودگی روی صدای ما تاثیر میگذاشت، اما راستش در جاده زیبای شمالمون گاهی پیش میومد که 12 ساعت در ترافیک بودیم و خیلی خسته کننده بود برای ما که میخواستیم پنجشنبه برویم و جمعه برگردیم.

مانی رهنما ادامه داد:راستش من خیلی فکر کردم و اعتقاد دارم که آدم یکبار به دنیا میاد و باید از زندگیش بهترین استفاده را بکند و من به این فکر افتادم که با توجه به فاصله هوایی ما با ترکیه که سه ساعت هست حقیقتا ما خیلی راحت تر به کشوری میرسیم که دینش اسلام هست و فرهنگ و آدابش به ما نزدیک هست و مردم بسیار مهمان نوازی دارند، گفتیم که از این فرصت استفاده کنیم و به این کشور بیایم و اینجا مستقر بشیم و زندگی مان را در اصل اینجا بگذاریم اما به ایران هم نزدیک باشیم تا هرکاری مثل اجرای زنده یا کارهای دیگر داشتیم بتوانیم به ایران برگردیم.

مانی رهنما درباره بازگشت به ایران گفت:من در هیچ جا اعلام نکردم که مهاجرت و کوچ کردم به طور کلی و هیچ گاه به ایران برنمیگردم اما متاسفانه خبرنگار عزیزی که از دوستان قدیم من هم هست بدون اینکه از من بشنود خودش به این نتیجه گیری رسید و این خبر را اعلام کرد و حالا اتفاقی هم نیوفتاده و من هم نمیخواهم پیگیری کنم چون به هر حال دوستمون هستن و دوستان خبرنگار و خبرگزاری هم این حرف را منتشر کردند ولی عزیزان ما در خدمت کشورمان هستیم.

این خواننده کشورمان ادامه داد:اینجا جوانان زیادی برای مسابقات آواز می آیند و من خواستم که اینجا دفتری را راه اندازی کنم و این کار را انجام دادم، ما پارسال اسفندماه تصمیم گرفتیم که این کار را انجام بدهیم و دو روز قبل از بستن شدن مرزها به ترکیه آمدیم و کارهای راه اندازی دفتر را انجام دادیم اما متاسفانه به ماجرای کرونا و قرنطینه خوردیم و من و صبا 20 روز در قرنطینه خانگی بودیم و اینجا جریمه ها خیلی سنگین است و ما اصلا از خانه بیرون نمی آمدیم و در اینستاگرام هم منظورم از کشور نامهربون با خودش بود نه با ما و این تعبیر تلویحا به این معنا شد که ما مهاجرت کردیم اما هیچ کجا کشور خود آدم نمیشود اما ترکیه هم جاذبه های گردشگری خوبی دارد و به کشور ما نزدیک است و کسبه هایی که در ایران شاغل هستند به نظرم ترکیه جای خوبی برای زندگی است و اگر من فیلمی در اینستاگرام میگذارم به این دلیل است که بسیاری از طرفداران علاقه دارند که درباره ما بیشتر بدانند.

مانی رهنما در بخش پایانی صحبت هایش گفت:ما به طور کل مهاجرت نکردیم و اگرچه خانه اصلی ما در ترکیه است اما هدف ما شناخته بیشتر ترکیه و راه اندازی یک تجارت و کسب و کار هنری است و دوست داریم که به دیگران هم در این رابطه کمک کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خواننده پاپ به خانه برمیگردیم موسیقی پاپ صبا راد مانی رهنما مانی رهنما صبا راد مجری به خانه برمی گردیم مانی رهنما منتشر شد صبا راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!

شهره موسوی نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پرونده کثیرالشاکی «کینگ مانی» به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

طرفداری | رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» خبر داده‌اند. متهم ردیف دوم این پرونده شهره موسوی، نائب رئیس پیشین زنان فدراسیون فوتبال بود که اکنون به ۱۰ سال حبس، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره رای پرونده کینگ مانی گفته است:

بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدراسیون فوتبال استعفا نکرد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد، اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • افشاگری بهاره رهنما از شایعات ازدواج مجددش
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!
  • لایو جنجالی بهاره رهنما از کالیفرنیا درباره شوهر کردنش