Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با صدور پیامی در گذشت بانو بهشتی عضو هیئت امنا و استاد فقه و اصول جامعة الزهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی، درگذشت سرکار خانم بهشتی عضو هیئت امنا و استاد فقه و اصول جامعة الزهرا علیهاالسلام را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی فاضله عالمه مهذبه، سرکار خانم بهشتی را به اساتید معزز و طلاب محترم حوزه های علمیه خواهران تسلیت عرض می‌کنم.

ایشان استادی وارسته بودند که در تربیت، رشد و تعالی بانوان انقلاب اسلامی زحمات بسیاری کشیدند. دغدغه ایشان در مسیر رشد دختران جوان انقلابی چنان بود که در عین تدریس در سطوح عالی حوزه، هیچگاه فعالیت آموزشی خود در مدارس را رها نکردند. تربیت شاگردان اثرگذار توسط ایشان، خود نشان از تلاش و همت بی وقفه ایشان دارد؛ نیز جامعه بانوان، شاهد تلاش های ایشان در دوران دفاع مقدس و در مسیر تبیین آرمان های انقلاب بوده و هست.

از درگاه پروردگار حی سبحان، برای روح آن مرحومه مغفوره، علو درجات و برای بازماندگان، به‌ویژه برای همسر ارجمندشان، صبر و اجر مسألت می‌کنم.

محمد قمی

۵ مهر ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی

۸ صفر المظفر ۱۴۴۲ هجری قمری

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام قمی پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پشت نوبتی در حوزه مستمری وجود ندارد، گفت: هیچ بانوی سرپرست خانوار و فرد دارای معلولیتی پشت نوبت مستمری نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی گفت: ۹۶۰ هزار نفر در دولت قبل تحت پوشش مستمری قرار داشتند که اکنون یک میلیون و ۵۲۴ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در استاندارد جهانی بین ۸ تا ۱۵ درصد جامعه دارای معلولیت هستند، گفت: در حوزه سالمندی در ۳۴ سال آینده ۳۰ درصد افراد جامعه سالمندان هستند که باید شرایط لازم برای بسته نشدن پنجره زیستی جمعیتی انجام گیرد.

** اقدامات دولت سیزدهم برای معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در دولت سیزدهم، قانون حمایت از حقوق معلولان پیگیری شد.

قادری افزود: همچنین برای اولین بار آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برای جذب ۴۳۰۰ نفر در ۴۶ دستگاه دولتی از مقطع لیسانس تا دکتری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیشتر استانداردسازی خودرو برای افراد دارای معلولیت پیش بینی شده بود و لی آئین نامه‌ای تدوین نشده بود که با پیگیری صورت گرفته در دولت برای اولین بار استاندارد خودرو تدوین شد.

** پوشش ۹۵ درصدی اورژانس اجتماعی در کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در کشور ۲ اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و فوریت‌های اجتماعی ۱۲۳ فعالیت می‌کنند، گفت: بیش از پنج هزار نیروی متخصص در این حوزه فعالیت می‌کنند و بیش از ۹۰ درصد پوشش در کشور را دارد.

قادری افزود: برای اولین بار بیش از ۲۵۰۰ مرکز مردم پایه در کشور ایجاد شد و بعد از تصویب در هیات دولت می‌توانیم مسیر حرفه‌ای گام دوم انقلاب را در خصوص حلقه‌های میانی و اتصال و ارتباط با مردم را انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • تماشای مناظره از شبکه تهران