Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-بر اساس طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران، توسعه شاخه شمالی خط ۳ در دستور کار قرار دارد، همچنین با تصویب طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران در سال ۹۸ تمام نیاز‌های پایتخت در حوزه خطوط ریلی منظور شده است. خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت مترو از همکاری شهرداری منطقه یک تهران با شرکت مترو جهت توسعه شمالی خط ۳ در این منطقه سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) علی امام با اشاره به آنکه بر اساس طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران، توسعه شاخه شمالی خط ۳ در دستور کار قرار دارد، گفت: خوشبختانه با تصویب طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران در سال ۹۸ تمام نیاز‌های پایتخت در حوزه خطوط ریلی منظور شده است.
مدیر عامل شرکت مترو با اشاره به اینکه خوشبختانه منطقه یک با دارا بودن املاک قابل استفاده برای تامین سرمایه گذار و امکان همکاری با شرکت مترو شرایط خوبی را دارد، گفت: پیش بینی می‌شود یک سوم تامین اعتبارات مالی این پروژه از طریق منابع دولتی و شهرداری انجام شود و مقدار باقیمانده از طریق سرمایه گذارانی که بخش سرمایه گذاری شرکت مترو پیگیری آن را بر عهده دارد، فراهم گردد.   بیشتر بخوانید: جدیدترین خبرها درباره کارت مترو خبرنگاری
او با اشاره به اینکه خوشبختانه گروه‌های مختلفی جهت مشارکت در این پروژه اعلام آمادگی کرده اند، اظهار کرد: همچنین شهرداری منطقه یک می‌تواند از طریق توسعه مجتمع‌های ایستگاهی و تهاتر ملک و پروانه و نیز استفاده از ظرفیت‌های تبصره TOD برای تخصیص درآمد‌های حاصل از شعاع ۳۰ کیلومتری ایستگاه‌های مترو، به توسعه شمالی خط ۳ کمک کند.   انتهای پیام/ برچسب ها: شهرداری تهران شرکت مترو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران شرکت مترو طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران شمالی خط ۳ شرکت مترو منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی