Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ورود زائران اربعین به مرز مهران با هماهنگی طرف عراقی، گیت‌های ورود و خروج زائران بسته است.

وی افزود: زائرانی که قصد عزیمت به استان ایلام و مرز مهران را دارند آگاه باشند هیچ‌گونه اجازه تردد به آنها از طرف مسوولان پایانه مرزی مهران و زرباطیه عراق داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی‌زاده یادآور شد: هم اکنون مرز مهران طی بازرسی‌های انجام گرفته عاری از حضور زائران است و این موضوع بیانگر فهم بالای مردم در پذیرش خواسته مسوولان ایران و عراق در اجتناب از حضور در مرزهاست.

فرمانده پلیس راه ایلام در مورد پیاده‌روی مردم استان به سمت بقاع متبرکه در روز اربعین نیز گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا در استان، از پیاده‌روی مردم به طرف بقاع متبرکه بویژه امامزاده علی‌صالح‌(ع) و سایر اماکن متبرکه جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، بنابر اعلام استاندار ایلام، مرز بین‌المللی مهران برای عبور زائران حسینی در ایام اربعین امسال بسته است و به هیچ عنوان اجازه ورود در این مرز داده نخواهد شد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: بنابر اعلام مسئولان کشور عراق و باتوجه به فراگیری بیماری کرونا، استان ایلام و مرز بین‌المللی مهران پذیرای زائران حسینی نخواهد بود و در این راستا هیچ برنامه‌ای برای پذیرش زائران و خدمت‌رسانی به آنها در این مرز وجود ندارد.

وی افزود: بر اساس پروتکل‌های مصوب ستاد کرونای کشور راهپیمایی اربعین به عنوان کنگره جهان اسلام امسال برگزار نمی‌شود و موکب‌ها در مسیر مرز مهران حق برپایی و فعالیت ندارند.

برچسب‌ها ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مهران پلیس راهور ناجا پیاده روی اربعین پایانه مرزی مهران عراق اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مهران پلیس راهور ناجا پیاده روی اربعین پایانه مرزی مهران عراق اربعین ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مهران پلیس راهور ناجا پیاده روی اربعین پایانه مرزی مهران عراق اربعین اخبار کنکور مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد

رییس سازمان صدا و سیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن حکم جبلی رئیس سازمان صدا و سیما برای شیخ اکبری به این شرح است:

«بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ ‏اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‏عالی، به‏ موجب این حکم شما را به ‏عنوان "مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان" منصوب می‏‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‏‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسئول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت­‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان­‌سازی رسانه‌ای و هم­‌افزایی ظرفیت­‌های سازمانی از مهم‏ترین وظایف شما است.

از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسألت دارم.

پیمان جبلی
رئیس  سازمان»

جزئیاتی از سنجش مخاطبان تلویزیون؛ "فضای مجازی" اضافه شد!

همچنین پیمان جبلی از زحمات خالصانه حجت‌ الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه تشکر و قدردانی کرده است.

جواد شیخ‌اکبری متولد 1357 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی سوابق  مختلفی از جمله  سردبیری برنامه‌های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر، عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و ... را در کارنامه خود دارد.  شیخ اکبری پیش از این  مشاور معاون سیما و  مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین دبیر شورای معاف سیما بوده است.

مدیریت و نظارت بر تولید مستندهای شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و ... از دیگر سوابق حرفه‌ای وی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • ببینید | لحظه سکندری خوردن اردوغان پس از پیاده شدن از هواپیما؛ نخست وزیر عراق واکنش نشان داد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد