Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از پیگیری برای رفع مشکلات شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: در این راستا در نشستی که با وزیر نیرو و معاونین و مدیران آن وزارت‌خانه داشتیم، مسائل و مشکلات شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با انتقاد از صدور قبوض برق با قیمت‌های بالا در ماه‌های اخیر افزود: ایجاد پست‌های برق جدید در چند نقطه شهرستان و احداث پست‌های هوایی در شهرها و روستاهای دشتستان و رفع مشکلات ضعف ولتاژ و توسعه شبکه برق‌رسانی از دیگر مسائلی بود که مطرح و خواستار رسیدگی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی اظهار داشت: تکمیل سد دالکی، افزایش کمیت و کیفیت آب شرب و کشاورزی در دشتستان و همچنین رفع مشکلات حوزه برق و توسعه زیرساخت‌ها از مهمترین دغدغه‌های مردم دشتستان است که پیگیری زیادی را در این زمینه داشته‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: به منظور پیگیری برای رفع این مشکلات، دیروز در جلسه‌ای در وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو، معاونین وزیر و مدیران مربوطه مسائل شهرستان در حوزه آب و برق یک به یک مطرح و بررسی شد.

رضایی، تکمیل سد دالکی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های شهرستان و استان دانست و ادامه داد: چند راهکار را برای تأمین مالی سد و تسریع در تکمیل سد دالکی مطرح کردیم.

وی با اشاره به پیگیری اجرای طرح تحول نخیلات به عنوان طرح مشترک وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: سد دهرود از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و خواستار احداث آن شدیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مخازن آب و آب‌شیرین‌کن‌های شهرستان دشتستان (برازجان، سعدآباد، آب‌پخش، دالکی، دهقاید) از دیگر مسائلی بود که در این نشست مطرح و خواستار تسریع در اجرای آن شدیم.

وی اضافه کرد: وزیر نیرو و معاونین و مدیران حوزه‌های آب و برق برای رفع مسائل مطرح‌شده و تسریع در بهبود وضعیت آب و برق شهرستان دشتستان قول دادند.

کد خبر 5034099

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بوشهر ابراهیم رضایی شهرستان دشتستان مجلس شورای اسلامی دالکی برازجان آب پخش وزارت نیرو دشتستان نماینده دشتستان در مجلس آب شیرین کن ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل شهرستان دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز و به نقل از یزد رسا، محمدهادی زارع‌زاده با اشاره به تعداد پروژه‌های شهرستان ابرکوه از ابتدای دولت سیزدهم اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۸۰ پروژه در شهرستان ابرکوه تعریف شده است که از این تعداد ۲۴ پروژه با اعتبار قریب به ۴۲۰ میلیارد تومان تکمیل شده است که ۲۸۰ میلیارد تومان آن از محل ملی تأمین اعتبار شد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قریب به ۲هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که عمده این اعتبار از محل استانی و به میزان هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان تأمین اعتبار باید بشود و مابقی از سایر محل‌ها تأمین اعتبار باید بشود.

فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در این شهرستان بیان کرد: تکمیل جاده اسفندآباد به صفاشهر به طول ۲۲ کیلومتر پس از ۱۶ سال، ساختمان ۴ واحدی بیمارستان ابرکوه، بهره‌برداری از دو نیروگاه خورشیدی، ساخت و تکمیل ساختمان خیری نگهداری از معلولین از مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در شهرستان ابرکوه است.

وی تصریح کرد: ایستگاه مسافری راه‌آهن با حدود ۴۰ درصد تکمیل، اصلاح شبکه آب روستایی با ۳۰ درصد پیشرفت، فاز سوم بیمارستان ۹۶ تختخوابی با ۶۰ درصد پیشرفت و پروژه مخازن ذخیره آب با ۲۰ درصد تکمیل از جمله مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ابرکوه است.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228111 برچسب‌ها افتتاح پروژه سازه های عمرانی

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • لایروبی همه زهکشی‌های دشتستان تا سال ۱۴۰۵ تکمیل می‌شود
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • اولویت تخصیص منابع مالی با پروژه‌های آبرسانی خواهد بود
  • رفع مشکلات کارگران در باغملک