Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از به روزرسانی‌های اخیر این شرکت نیز امکان ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو است و به همین منظور در این مقاله، در ارتباط با سامانه ارسال پیامک نرم‌افزار هلو صحبت می‌کنیم و نکاتی را در مورد نحوه فعال سازی، مزایا و کاربردهای این روش با شما به اشتراک می‌گذاریم.

چگونه از طریق هلو پیامک ارسال می شود؟

نرم‌افزار هلو یکی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری است که قابلیت اتصال به پنل ارسال پیامک را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل امکان ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو نیز فراهم است و می‌توانید با مشتریان خود برای مواردی چون گزارش‌های مالی و اعلام وضعیت خرید، فروش و حساب‌ها ارتباط بگیرید. برای ایجاد این سیستم در نرم‌افزار خود باید به موارد زیر توجه کنید:

مطمئن شوید از نسخه به روز نرم‌افزار استفاده می‌کنید. نسخه‌های قدیمی ممکن است این قابلیت را پشتیبانی نکنند. برای این کار، ابتدا باید به منوی تنظیمات در نرم افزار هلو رفته و جستجو کنیم. اگر در منوی تنظیمات، گزینه‌ای با عنوان تنظیمات سرویس‌دهنده دیده شد، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که نرم‌افزار هلوی شما امکانات مربوط به ارسال پیامک را داشته و می‌توانید پیامک‌های مورد نظرتان را از طریق نرم‌افزار هلو، ارسال کنید. در مرحله دوم، برای فعال کردن امکان ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو، باید نرم افزار را به یک پنل پیامکی متصل کنید. در نرم افزار هلو، ارسال پیامک به دو صورت مودم GSM و پنل SMS امکان پذیر است. روش پنل پیامکی اینترنتی: این روش از طریق وب سرویس انجام شده و قابلیت ارسال پیامک انبوه را دارد. برای استفاده از پنل پیامکی باید به اینترنت مجهز باشید. استفاده از وب سرویس این امکان را به شما می‌دهد که سرعت و حجم ارسال پیامک بالاتری را داشته باشید. روش مودم: در این روش، یک سیم کارت در داخل مودم قرار می‌گیرد و به کامپیوتر متصل می‌شود و شارژ ماهیانه آن به اپراتور پرداخت می‌شود.

استفاده از مودم، روش پیچیده‌ای است و به عنوان روش جایگزین، از پنل پیامکی اینترنتی استفاده می‌شود که برای راه اندازی پنل پیامکی ابتدا یک آدرس وب که با نرم‌افزار هلو سازگار است، انتخاب می‌شود و نام کاربری و رمز عبور را در سیستم ثبت می‌شود.

با وارد کردن شماره گیرنده و فرستنده در بخش مورد نظر، اطلاعات وارد شده کامل خواهد شد و از این طریق تنظیمات پیامک نرم‌افزار هلو را انجام داده‌ایم. تقریبا می‌توان گفت نحوه اتصال نرم‌افزار هلو برای ارسال پیامک به تمامی پنل‌های پیامکی یکسان بوده و استفاده از هر پنل پیامکی برای نرم‌افزار هلو، تنظیمات یکسانی دارد و ممکن است تفاوت‌های مربوط به هر کدام بسیار جزیی باشند، مهمترین نکته ای که باید در مورد آن دقت کنید، پنل اس ام اس مورد نظر شما خط خدماتی برای ارسال پیامک در اختیار شما قرار دهد تا پیامک های شما به شماره های مسدود و بلک لیست ارسال شود. طبق بررسی های انجام شده سامانه پیامکی فراز اس ام اس قابلیت ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو به شماره های مسدود و بلک لیست را نیز از طریق خط خدماتی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به شماره های مسدود و بلک لیست نیز از طریق حسابداری هلو پیامک بفرستید.

هلو چه امکاناتی برای ارسال پیامک دارد؟

امکان ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو می‌تواند برای شما و مشتریانتان بسیار کاربردی باشد. شرکت هلو برای ارائه این خدمات، امکاناتی را نیز در نظر گرفته است که خلاصه آن در ادامه آمده است. به طور کلی شما می‌توانید برای هر کدام از موارد زیر پیامک ارسال کنید:

  هنگام صدور فاکتور   یادآوری تسویه حساب   تبریک به مشتریان حسابداری   یادآوری اقساط   تسویه فاکتورهای خرید و فروش   ارسال اس ام اس در زمان ثبت و اصلاح فاکتور   سر رسید چک‌ها   مانده حساب طرف حساب‌ها   سر رسید اقساط مشتریان ارسال پیامک لیست سیاه مخابراتی   پیامک تبلیغاتی   تبریک مناسبت‌ها و روز تولد

چه زمانی پیامک هلو کاربرد دارد؟

امکان ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو، همان طور که پیش‌تر هم گفتیم، قابلیتی جالب توجه است که می‌تواند هم برای صاحب کسب و کار و هم مشتریان، رضایت خاطر به همراه داشته باشد اما کاربردهای اصلی این سیستم در امکان ارسال پیام تبلیغاتی، تبریک یا تسلیت مناسب‌ها، یادآوری‌ اقساط یا سررسیدها و همچنین تحویل آخرین گزارش‌های خرید، فروش و مانده حساب به مخاطبان است.

چرا باید هلو را به سامانه پیامک مجهز کنید؟

امکان ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو در بسیاری از موارد یاریگر حسابداران است تا همواره بتوانند به اطلاعات مشتریان خود دسترسی داشته باشند و این ارتباط برقرار بماند.

به همین منظور، با استفاده امکان ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو در مواقع لزوم به صورت خودکار SMS ارسال کنید و از آخرین وضعیت مشتری و مخاطب با خبر شوید و یا به مشتری اعلام وضعیت کنید.

همین موارد باعث تسهیل ارتباط شما با مشتریانتان می‌شود؛ یعنی شما می‌توانید در هر شرایطی با مشتری در تماس باشید و همین امر، در جنبه‌های مختلف کسب و کار شما مانند خرید، فروش و رضایت مشتری، بسیار تاثیرگذار است.

امکان ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو، گزارش‌های منظم و قابل تحلیلی را نیز در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید از این طریق رفتار مشتریانتان را نیز آنالیز کنید، از آن‌ها بازخورد بگیرید و بر همین اساس، برنامه‌ریزی‌های آینده خود را در همان جهت به انجام برسانید.

استفاده از پیامک در هلو چه مزیت‌هایی دارد؟

ارسال اس ام اس و پیام کوتاه به مشتری و مخاطبان، همواره یکی از راه‌های محبوب و پر کاربرد در عرصه تبلیغات است که با وجود این که زمانی طولانی از معرفی آن به صنعت بازاریابی می‌گذرد و روش‌های بازاریابی و تبلیغات روز به روز پیشرفت کرده و توسعه یافته‌اند، باز هم مورد استقبال فروشندگان و صاحبان کسب و کار قرار می‌گیرد.

سرویس پیام کوتاه، پلتفرمی جذاب برای اغلب شرکت‌ها و برندهای مختلف است و برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته استفاده از این سرویس نیز بایدها و نبایدهای خودش را دارد.

به طور کلی امکان ارسال پیامک از طریق اینترنت با حسابداری هلو مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

امکان ارتباط با مشتری بالقوه و تبدیل آن به مشتری بالفعل ارتباط مستقیم با مخاطب به سبب ارسال پیامک به شماره تلفن و گوشی همراه شخصی وی امکان داشتن ارتباط دو طرفه با مخاطب به دلیل مجهز بودن سیستم هلو به پنل به روز و منعطف به کمک پنل موجود در سیستم هلو می‌توانید پیامک های دریافتی را دسته بندی و آنالیز کنید امکان ارسال پیامک بدون محدودیت زمانی و مکانی به تعداد دلخواه مشتری امکان گروه‌بندی مخاطبان و ارسال پیامک به یک گروه خاص؛ مثلا ارسال پیامک به آقایان با رنج سنی 20 تا 30 سال در پنل پیامک سیستم هلو امکان ارسال پیامک به صورت گروهی یا فردی وجود دارد. اگر شماره مورد نظر خاموش باشد یا به دلیل مشکلات سیگنال ارتباطی و آنتن تلفن همراه، پیامک ارسال شده با تاخیر در دریافت همراه شود، تا 48 ساعت در سامانه باقی مانده و مجددا با روشن شدن تلفن یا بهتر شدن وضعیت سیگنال آنتن، ارسال می‌شود. پیام‌ها در سیستم ثبت شده و در صورت لزوم می‌توانید برای فرد یا گروه خاصی فوروارد کنید؛ بدون این که نیاز باشد دوباره پیام‌ها را بنویسید و در سیستم قرار دهید. همچنین در کنار امکان ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو، می‌توانید پیامک‌ها را طبق گزارش‌های ارسال و تحویل، ردیابی کنید و در بلند مدت برای جذب مخاطب هدف روی یک سری شماره‌های خاص سرمایه‌گذاری کرده و بازخورد مشتریان و مخاطبان خود را تحلیل کنید. بر اساس استراتژی تعیین شده توسط شرکت، می‌توانید پیامک‌ها را در روز و ساعت خاص برای مخاطبان خود ارسال کنید. قابلیت ارسال پیام تا 160 کاراکتر که باعث کوتاهی و گیرایی هر چه بیشتر پیام می‌شود. امکان ارسال گروهی پیام از طریق کامپیوتر کم هزینه‌تر بودن پیامک در مقایسه با تماس تلفنی چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی گیرایی بیشتر پیامک در مقایسه با ایمیل و فکس، چرا که همواره در دسترس است و مخاطب راحت تر آن را می‌بیند. مشاهده وضعیت پیامک‌های ارسالی امکان ارسال پیامک به دو روش مودم GSM و پنل SMS امکان معرفی انواع پنل‌های SMS به دلخواه کاربر فیلتر کردن اشخاص بر اساس شماره تلفن همراه و تاریخ تولد امکان ارسال پیامک تستی برای بررسی وضعیت اتصال یا عدم اتصال سیستم ارسال پیام و درج فاکتور خودکار برای رستوران‌ها، خرده و عمده فروشی‌ها

همانطور که در این مقاله خواندید، ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو مزیت‌های بسیاری دارد و می‌تواند امکانات گسترده‌ای را در اختیار سازمان شما قرار دهد.

پیشنهاد ما برای ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو، سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس است زیرا به صورت کامل با هلو سازگار بوده و قابلیت ارسال پیامک به شماره های مسدود را در اختیار شما قرار می دهد و نیازی به خرید مودم gsm یا تجهیزات سخت افزاری برای ارسال پیامک نمی باشد و تعرفه پنل اس ام اس فراز اس ام اس بسیار مناسب است، بنابراین با خرید پنل اس ام اس از این شرکت علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها می توانید پشتیبانی بسیار باکیفیتی دریافت کنید. برای خرید پنل اس ام اس به سایت www.farazsms.com مراجعه نمایید.

پربیننده ترین گشایش مسیر بیت‌کوین برای صعود اینترنت 5G کی فعال می‌شود؟ گوگل تبلیغات سیاسی را ممنوع می‌کند برترین مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها در جنوب شرقی آسیا/ خدمات مشاوره‌ای ۵۰۰شرکت تایلندی به استارتاپ‌های نوپا «کرونا» فعالیت هکرهای کلاه سفید را افزایش داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پیامک حسابداری نرم افزار حسابداری ارسال پیامک نرم افزار حسابداری هلو حسابداری هلو پنل اس ام اس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت شماره های مسدود قابلیت ارسال پیام برای ارسال پیامک امکان ارسال پیام ارسال پیامک اختیار شما نرم افزار هلو پنل اس ام اس پنل پیامکی ارسال کنید پنل پیامک شما قرار مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی

تین نیوز

کاربران شبکه های اجتماعی از شایعاتی که در مورد تبعات عدم پرداخت جریمه های راهنمایی و رانندگی منتشر شده ابراز نگرانی کردند.

به گزارش تین نیوز، این کاربران با اشاره به ارسال پیامک خلافی برای رانندگان برابر ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگان،  عنوان کردند: پیش از این برداشت این بود که راهنمایی و رانندگی با ارسال این پیامک سعی می کند رانندگان را از تعداد و مقدار جریمه های خلافی مطلع و آگاه سازد.

آنان افزودند: برای رانندگان انواع قبض جریمه در طول سال صادر می شود که ممکن است نوعی از قبض جریمه باشد که در صورت تاخیر در پرداخت آن، مبلغ جریمه مذکور دو برابر نشود.

آنان با برشمردن انواع قبض های جریمه شامل قبض جریمه تسلیمی، قبض جریمه دو برگی، قبض جریمه الصاقی، قبض جریمه خودداری و قبض جریمه دوربینی، عنوان کردند: شایعه شده در سال جاری با ارسال این پیامک، راهنمایی و رانندگی دنبال تصویب طرح و قانونی است که از تاریخ ارسال این پیامک ها به صاحب خودرو و اطلاع رسانی در مورد تعداد تخلفات و مبلغ کل جریمه، در صورت بی اعتنایی راننده نسبت به پرداخت در زمان معین و قانونی (دو ماه) ، همه این جریمه ها شامل جریمه پرداخت نکردن شوند که به معنی  دو برابر شدن مبلغ همه این جریمه ها خواهد بود.

این اظهارات در حالی بیان می شود که از صحت و سقم آن اطلاعی در دست نیست اما پیش از این و در اسفند ماه سال گذشته، رئیس پلیس راهور فراجا  در سخنانی که ایرنا منتشر کرد، گفته بود: عامل انسانی بیشترین علت را در بروز حوادث جاده ای دارد.

سردار سید تیمور حسینی با بیان این مطلب که سیاست های تنبیه و تشویق در کاهش آمار حوادث رانندگی اثر گذار است، ادامه داده بود: باید به گونه ای عمل شود که ارتکاب به جرم مقرون به صرفه نباشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد