Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روحانی بحرینی به خاطر اظهار نظر علیه عادی‌سازی روابط منامه با رژیم صهیونیستی احضار شد.

به گزارش مشرق، مسئولان بحرین «منیر معتوق» روحانی برجسته این کشور را احضار کردند.

پایگاه خبری «مرآة البحرین» گزارش داد که علت این احضار، اظهارات معتوق درباره عادی‌سازی روابط رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ضربه مهلک الجزایر به تل آویو و شروع تحرکات خطرناک اسرائیل سازش امارات و بحرین با اسرائیل با موافقت عربستان

معتوق گفته بود که این توافق، خواست ملت بحرین نیست؛ ملتی که از نظر تاریخی، «تأیید کننده مبارزه ملت فلسطین با اشغالگر صهیونیستی در خاک خود است».

این در حالی است که نظامیان بحرین دو نفر از نوجوانان منطقه «ابو صیبع» و یک نوجوان از منامه را به اتهام مشارکت در فعالیتهای مسالمت‌آمیز مخالف عادی‌سازی بازداشت کردند.

وزارت کشور بحرین «عبدالحسین أحمد» شاعر این کشور را نیز بازداشت کرد. این شاعر، شعری سرود و در آن، هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده بود.

این در حالی است که رژیم بحرین، هر گونه انتقاد از عادی‌سازی روابط با صهیونیستها را جرم معرفی می‌کند. با این وجود، بیش از 150 تظاهرات در محکومیت این مسئله در بحرین برگزار شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین بحرین رژیم صهیونیستی رژیم آل خلیفه روحانی رژیم بحرین فلسطین عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد

بر اساس نظرسنجی جدید، اکثریت آمریکایی‌ها با اقدامات جنگی رژیم صهیونیستی ر غزه مخالف هستند.

به گزارش ایسنا، نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد نظر اکثریت مردم این کشور در قبال اقدامات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه تغییر کرده و آن‌ها مخالف این اقدامات هستند.

در نظرسنجی موسسه گالوپ که روز چهارشنبه منتشر شد، ۵۵ درصد از مردم آمریکا مخالف «پاسخ نظامی اسرائیل» در غزه هستند. این در حالی است که این عدد به نسبت نظرسنجی ماه نوامبر و یک ماه پس از آغاز جنگ ۱۰ درصد رشد کرده است.

با این حال حدود یک‌سوم مردم آمریکا یعنی ۳۶ درصد از اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه حمایت می‌کنند.

در میان جمهوری‌خواهان نیز حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی به نسبت نظرسنجی نوامبر با کاهش مواجه شده و از ۷۱ درصد به ۶۱ درصد رسیده است.

این ریزش در میان دموکرات‌ها بیشتر است. تنها ۱۸ درصد از دموکرات‌ها اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه را تایید می‌کند. این آمار در ماه نوامبر ۳۶ درصد بود.

وبگاه آکسیوس نوشته در میانه تهدیدات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای حمله به منطقه پرجمعیت رفح در جنوب غزه، این جدیدترین نشانه از تغییر نظر عمومی در قبال جنگ اسرائیل-حماس است.

حملات رژیم صهیونیستی در حدود  ۶ ماه گذشته به غزه، جان بیش از ۳۲ هزار را گرفته که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها کودکان و زنان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • سردار نقدی : روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند، چندان دیر نیست
  • سردار نقدی: دیر نیست، روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند
  • جبهه مقاومت انتقام تجاوز به زنان فلسطینی را می‌گیرد