Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: حل مشکلات مردم در گرو وحدت و همدلی است و تعامل بسیار خوبی بین سپاه، بسیج و دستگاه‌های اجرایی در استان کرمان وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی ظهر امروز در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت این هفته اظهار داشت: از خدمات سپاه و بسیج در استان کرمان تشکر می‌کنم و برای تمام نیروهای مسلح آرزوی سلامتی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدائی با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق بزرگی است گفت: سپاه نهادی زاییده انقلاب اسلامی است و همراه با این انقلاب رشد کرده و مزیت سپاه پاسداران انقلابی بودن آن است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد اعتماد عمومی مردم بوده و انتظارات مردم را به خوبی برآورده کرده است افزود: تعامل بسیار خوبی بین سپاه، بسیج و دستگاه‌های اجرایی در استان کرمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی با نیروهای مسلح باعث خدمت بهتر و بیشتر به مردم می‌شود ادامه داد: در شرایط فعلی باید دیدگاه‌ها را به هم نزدیک کنیم و با وحدت و همدلی در راستای مشکلات مردم تلاش کنیم.

فدائی با اشاره به اینکه مسئولان باید به دنبال ایجاد اشتغال و افزایش تولید باشند و در این مسیر از همه کمک بگیرند گفت: جهش تولید مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باید در جامعه احساس شود.

استاندار کرمان: واحدهای تولیدی فعال در شرایط سخت به الگوی صنعتی کشور تبدیل شونداستاندار کرمان: تهدیدات دشمن به یک مقطع زمانی خاص معطوف نمی‌شوداستاندار کرمان: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ترویج روحیه ایثار، شهادت و شجاعت در جامعه بسیار اثرگذار استاستاندار کرمان: خدمت‌رسانی به مردم به هیچ بهانه‌ای نباید متوقف شود

وی با بیان اینکه رفع فقر و محرومیت از استان کرمان را با جدیت پیگیری می‌کنیم ادامه داد: توسعه استان کرمان توسعه کشور را در بر دارد و در نتیجه رضایت مردم است.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان دستگاه های اجرایی استاندار کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود

استاندار سمنان از دور دوم سفر رییس جمهور به استان طی پایان هفته جاری خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در این راستا باید پیگیر اعتبارات سفر باشند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در آینده نزدیک احتمالاً پایان هفته جاری میزبان رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان خواهیم بود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌های استان آمادگی کامل را در این خصوص داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه آمادگی برای برگزاری دور دوم سفر رئیسی به استان کاملاً وجود دارد، افزود: هم اکنون نیز برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در حال انجام است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه زمان شناسی نیاز شناسی و ظرفیت شناسی نیز سه عامل موفقیت دولت است، بیان کرد: برنامه‌ریزی، نشست‌های تخصصی و اقدامات در استان سمنان به منظور تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» صورت گرفته است.

هاشمی ضمن بیان اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات برای استان اعلام شده است گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا قبل از پایان مهلت قانونی، جذب اعتبارات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ضمن بیان اینکه استان سمنان طی سال گذشته در حوزه ازدواج و تولد نوزادان در رتبه‌های پایین کشوری قرار گرفت، افزود: با توجه به قرار داشتن در بحث بحران جمعیتی استان می‌طلبد تا این مهم به صورت ویژه‌تر پیگیری و اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • قدردانی مردم کرمان از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ تصاویر و فیلم 
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت