Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:01:15 GMT

۱۷ هزار جوان؛ عضو هلال احمر خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۶۷۴۹

۱۷ هزار جوان؛ عضو هلال احمر خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از همکاری ۱۷ هزار داوطلب جوان با هلال احمر استان خبر داد و گفت: جوانان به عنوان سرمایه‌های این جمعیت دارای افکاری ارزشمند بوده که باید به آن‌ها توجه شود.

محمدرضا رضایی، امروز یکشنبه ۶ مهر در مراسم اعطای حکم دستیاران جوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: جوانان بشردوست و داوطلب مهم‌ترین سرمایه جمعیت هلال احمر بوده که بدون هیچ چشم داشتی در خدمت به همنوع پیشرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه حضور جوانان و داوطلبان در کنار مسئولان هلال احمر موجب تقویت سرمایه اجتماعی می‌شود، افزود: جوانان، بازوهای توانمند جمعیت هلال احمر هستند که بدون شک جمعیت هلال احمر بدون حضور و همراهی آنان نمی‌تواند آنگونه که شایسته است به رسالت‌های بشردوستانه‌اش ادامه دهد.

رضایی با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر ظرفیت‌هایی قانونی برای جوانان دیده شده که باید به نحو احسن استفاده شود، افزود: همچنین این قشر از جامعه دارای افکار و اندیشه‌هایی ارزشمند بوده که می‌طلبد در راستای اهداف بشر دوستانه هلال احمر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به رسالت‌های دستیاران جوان، بیان کرد: دستیاران می‌توانند به عنوان پلی دو سویه بین مدیران هلال احمر و جوانان باشند.

رضایی، خواستار الگوسازی فرهنگ بشردوستانه و خیرخواهانه بین جوانان توسط دستیاران شد و گفت: نیاز داریم این حرکت خیرخواهانه و ایثار را به یک باور، گفتمان و رفتار تبدیل کنیم و در راهمان ثابت قدم باشیم.

در پایان این مراسم، احکام دستیاران جوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به "سیده مهدیه موسوی معین" و " محمد قوام پور" اعطا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر جوانان مدیرعامل جمعیت هلال احمر هلال احمر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس