Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، بر اساس آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت واستاندارد ایران "شرکت رامک یدک " موفق به کسب رتبه نخست در خدمات پس از فروش شد.

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی رامک یدک؛ گزارش ارزیابی سال ۹۸ شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران که هر ساله فعالان صنعت خودرو را در زمینه های تولید، واردات و خدمات پس از فروش مورد ارزیابی کمی و کیفی قرار می دهد، نتایج این بررسی حاکی از آن است که رامک خودرو در میان شرکت‌های واردکننده خودرو که بیش از 10 نمایندگی خدمات پس از فروش در کل کشور دارند، رتبه اول را در ارائه خدمات پس از فروش دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که طی سال های اخیر نه تنها سنجش نحوه ارائه خدمات از سوی متولی این امر سختگیرانه تر شده است بلکه رقابت در میان واردکنندگان نیز به شدت افزایش یافته و ارائه خدمات پس از فروش به یکی از اصلی ترین اولویت های فعالان این بازار نیز بدل شده است.

شرکت رامک یدک ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای سانگ یانگ کره جنوبی است.

شرکت رامک یدک با شعار "رامک یدک، تداوم حرکت" در حالی موفق به کسب این جایگاه شده است که بسیاری از خودروهای وارداتی با چالش کمبود لوازم یدکی و دریافت خدمات پس از فروش باکیفیت مواجه‌اند.

به عبارت دیگر، در شرایط فعلی و در دوران تحریم‌های اقتصادی، کمبود قطعات یکی از مشکلات ارائه دهندگان خدمات پس از فروش در کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو کیفیت سازمان بازرسی واردات خدمات پس از فروش رامک یدک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در بخشی از متن این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست معاونت «توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش» شرکت بیمه دی منصوب می‌شوید. در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بیمه دی و سرلوحه قراردادن راهبردها، برنامه‌ها و اصول تبیین شده‌ی شرکت مشتمل بر «شفافیت»، «حرفه‌ای‌گری»، «دلبستگی سازمانی» و «مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی» و همچنین همکاری با معاونین و مدیران محترم ستادی، زمینه‌ی تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت بیمه دی را، فرآهم نمایید.»

گفتنی است؛ حسین یاوری یکی از فعالین صنعت بیمه بوده و سوابق ارزنده‌ای در این رابطه دارد.
روابط عمومی شرکت بیمه دی ضمن تبریک، برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • ثبت ۱۲۰۰ شکایت از خودروسازان در سامانه خدمات پس از فروش
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!