Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رییس سازمان بهزیستی کشور از توزیع رایگان واکسن آنفلوانزا میان ۸۰ هزار نفر از کسانی که در مراکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی هستند، خبر داد.

وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران در فضای مجازی در خصوص اختصاص واکسن رایگان آنفلوانزا به مددجویان مستقر در مراکز سازمان بهزیستی توضیحاتی را ارائه داد و گفت: با توجه به تصمیمات علمی کشوری آنفلوانزا و با توجه به محدودیت هایی که در تامین واکسن آنفلوانزا در کشور وجود دارد، طبق تصمیمات انجام شده توزیع واکسن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی در استان های مختلف است و بر این اساس و در معیار در معرض در خطر بودن افراد مختلف اولویت هایی را برای دریافت کنندگان واکسن در نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس کسانی که در اولویت یک هستند در درجه اول اولویت دریافت واکسن هستند و می توانند واکسن را به طور رایگان دریافت کنند و پرسنل و سالمندان ساکن در مراکز نگهداری شبانه روزی سالمندان و همچنین معلولین جسمی حرکتی که در مراکز شبانه روزی معلولین در سازمان بهزیستی نگهداری می شوند در این اولویت هستند.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: همچنین معلولین ذهنی و بیماران روانی مزمنی که در مراکز شبانه روزی نگهداری می شوند و کودکان دارای سرپرست غیرموثر که در مراکز شبانه روزی و شبه خانواده سازمان بهزیستی نگهداری می شوند و آسیب دیدگان اجتماعی که در مراکز شبانه روزی بهزیستی تحت حمایت قرار دارند رایگان واکسن آنفلوانزا را دریافت خواهند کرد.

قبادی دانا ادامه داد: بر این اساس تا هشتاد هزار نفر افرادی که در مراکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی هستند مشمول دریافت رایگان واکسن هستند و به آنها این واکسن رایگان تزریق خواهد شد که این تعداد شامل تمام مددجویان سازمان بهزیستی است که در مراکز شبانه روزی نگهداری می شوند و از جهت ابتلا به آنفلو انزا و کرونا دارای ریسک بالا هستند.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مراکز شبانه روزی واکسن آنفلوانزا نگهداری می شوند سازمان بهزیستی رایگان واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد