Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: کیفیت تولیدات ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و در یک شرایط باثبات اقتصادی حتماً می‌توانیم در عرصه صادرات هم دستاوردهای خوبی داشته باشیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات ورزشی اظهار داشت: آن چیزی که ما در مقایسه با سال‌های گذشته مشاهده می‌کنیم این است که کیفیت تولیدات ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و در یک شرایط باثبات اقتصادی حتماً می‌توانیم در عرصه صادرات هم دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از باشگاه‌های بدنسازی ما که توسط بخش خصوصی ایجاد می‌شوند نوعاً از دستگاه‌های داخلی استفاده می‌کنند، چون هم به لحاظ قیمت و کیفیت شرایط خوبی دارند. برخی از تولیدکنندگان در شرایط کرونایی به سمت تولیدات لوازم داخل خانه رفتند و موفق‌تر از بقیه بودند و توانستند خودشان را با شرایط جدید وفق دهند. تولیدکنندگان با توجه به شرایط هر کشوری سعی می‌کنند تولیدات خودشان را تطبیق ‌دهند.

وی ادامه داد: ما در باشگاه‌ها بازرسی‌های‌مان را افزایش دادیم تا بتوانیم با مواد جعلی و مشکل‌دار را برخورد کنیم. سال گذشته نزدیک به 200 باشگاه که اقدام به توزیع مواد نیروزای غیرواقعی کردند، پلمب شدند. سلامت ورزشکاران و جوانان برای ما بسیار مهم است و یک نظارت جدی‌تری را انجام می‌دهیم و به این نتیجه رسیدیم که تولیدکنندگان داخلی باید حضور جدی‌تری داشته باشند و بازار را در دست بگیرند. جهاد دانشگاهی عظم و اراده خوبی داشته است و امیدواریم در آینده محصولاتش به بازار بیاید.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که چه توصیه‌ای برای برگزاری بهتر چنین نمایشگاه‌هایی دارد، تصریح کرد: من به این شکل قبول ندارم که حتماً نمایشگاه ارتباط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده را ایجاد می‌کند. امکان ارتباطی وجود دارد و هرکسی از طریق اینترنت و حتی تلفن همراهش می‌تواند از همه تولیدات و دستاوردها در کسری از ثانیه مطلع شود و اگر کسی به دنبال به دست آوردن یک دستگاه یا سیستمی باشد خیلی راحت می‌تواند با استفاده از امکانات مختلف به آن دست پیدا کند، ولی نمایشگاه فرصتی را به وجود می‌آورد که این افراد رو در رو باشند و مصرف‌کنندگان با توجه به نیازشان دستگاه مورد نیاز را تأمین کنند. 

سلطانی‌فر ادامه داد: ما فکر می‌کنیم تولیدکنندگان‌مان در زمینه تجهیزات ورزشی از جمله توپ ظرفیت خیلی خوبی دارند و چند تولیدکننده خوب در کشور داریم که الان خودمان هم از آنها خرید می‌کنیم تا به بخش ورزش روستایی و عشایری کمک می‌کنیم. ما این امکانات را از تولیدکنندگان داخلی تهیه می‌کنیم. رویکردمان اگر به تولید داخلی بیشتر شود و محصولات بیشتری از آنها خریداری کنیم حتماً کیفیت آنها افزایش پیدا می‌کند. حدود 22، 23 سال قبل که من قائم مقام سازمان تربیت بدنی بودم اولین تولیدکنندگان توپ کارشان را در کشور شروع کردند، ولی الان در این زمینه تولیدات خوبی دارند و فکر می‌کنم اگر رویکرد همه مصرف‌کنندگان به استفاده از تولید داخلی باشد آنها می‌توانند تمام ظرفیت‌های‌شان را به کار بگیرند و تولیدات بهتری داشته باشند.

وی درباره جلساتی که وزارت ورزش با جهاد کشاورزی برای مکمل‌های ورزشی داشته‌ است، خاطرنشان کرد: ما در زمینه مکمل‌های ورزشی و موادی که به صورت غیررسمی در باشگاه‌های بدنسازی وجود دارند، نگرانی‌مان جدی است.

علی‌نژاد: توصیه ما به فدراسیون‌ها، حمایت از تولیدکنندگان داخلی است/ در حال بررسی قضیه موتورهای وارداتی هستیم

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر موفق شد با گل دقایق پایانی جود بلینگام مقابل بارسلونا به پیروزی ۳-۲ برسد. آنها با این پیروزی فاصله‌شان با بلوگرانا در رتبه دوم را به ۱۱ امتیاز رساندند و همین باعث می‌شود آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

در این بازی دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بارسلونا حتی می‌توانست برنده بازی شود اما گل مشکوک لامینه یامال که همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده توپ از خط رد شده یا نه، قبول نشد تا رئال درنهایت با گلزنی در لحظات پایانی بازی را ۳-۲ ببرد.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد رئال مادرید در بازی با بارسلونا تمجید کردند، اما تونی کروس معتقد است رئال نمایش خوبی در این دیدار ارائه نداده است.

او در پادکستش در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«راستش ال‌کلاسیکو بازی خوبی نبود. هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقعاً خوب بازی می‌کردیم می‌توانستیم آنها را ۴-۰ شکست دهیم. من از اینکه بازی را بردیم خوشحالم و جشن بزرگی گرفتیم اما به‌نظر من می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و پیروزی بهتر را به‌دست بیاوریم.»

برخی از هواداران در فضای مجازی حق را به تونی کروس داده‌اند. چراکه رئال در مقابل بارسلونا با ثبت گل‌های قابل انتظار ۲.۳۴ دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد و همین نشان می‌دهد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل