Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 «جبریل الرجوب» دبیر کل کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین بار دیگر از عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

الرجوب در گفت‌وگو با روزنامه العربی الجدید گفت که «عادی‌سازی، زبانی نیست که اشغالگر [اسرائیلی] آن را درک کند و نمی‌دانیم که چگونه عادی‌سازی به عربها کمک خواهد کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با گذشت زمان، کشورهای عربی متوجه خواهند شد که در حق فلسطین ، جنایت کردند، تصریح کرد، باید آمریکا و رژیم صهیونیستی ، حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشت خود را به رسمیت بشناسند.

این مسئول فتح تأکید کرد که «پرچم سفید را نشان نخواهیم داد و امیدواریم که همه عربها به ملت فلسطین کمک کنند».

الرجوب خاطر نشان کرد: «همه در پی کانال ارتباطی با ما هستند. اتحاد، ایستادگی و مقابله ما، وضعیت را تغییر خواهد داد».

وی اظهار داشت که توافق بین فتح و جنبش حماس نشان داد که گروههای فلسطینی در تصمیم‌گیری مستقل هستند.

این مسئول فتح، ارزش مقاومت مردمی را به عنوان یک راهبرد مبارزاتی در برابر رژیم صهیونیستی بسیار مهم دانست و گفت که «ما روزانه در همه بخشهای زندگی خود، در وضعیت درگیری [با رژیم صهیونیستی] قرار داریم».

فتح و حماس هفته گذشته برای بررسی وضعیت داخلی فلسطین و مرتب کردن اوضاع جهت برگزاری انتخابات ، نشستهایی در ترکیه برگزار کردند.

امارات و بحرین نیز اخیرا روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند؛ اقدامی که گروههای فلسطینی از آن تحت عنوان «خنجر از پشت» یاد شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی انتخابات اسرائیل جنبش فتح عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم

به گزارش قدس آنلاین بومن با بیان اینکه ما نباید تسلیحات بیشتری به رژیم صهیونیستی ارسال کنیم، اظهار کرد: ما باید در خصوص درگیری‌ها در خاورمیانه رویکردی را در پیش بگیریم که به تقویت صلح و جلوگیری از تشدید تنش‌ها بینجامد.

 مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه به اتفاق آرا برنامه کمک‌های خارجی ۹۵ میلیارد دلاری آمریکا را تصویب کرد. این کمک‌ها، ‌شامل حدود ۶۰ میلیارد دلار برای اوکراین، ۱۴ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی و مقدار کمتری برای تایوان و دیگر متحدان آمریکا در اقیانوس آرام خواهد بود.

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که نمایندگان جمهوری‌خواه این کشور در مورد تصویب بسته حمایتی از (رژیم) اسرائیل و اوکراین در کنگره دچار اختلاف شدند چون به‌رغم همراهی بسیاری از آنها با دموکرات‌ها برای تخصیص بودجه به کی‌یف و تل آویو، ‌همچنان نداهای مخالفت با این طرح از سوی راست‌گراها شنیده می‌شود.

در همین حال، وزارت بهداشت فلسطین در یکصد و نود و هشتمین روز از جنگ علیه ساکنان نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) به این منطقه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر افزایش یافت.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • آمریکا از درگیری فلسطین و اسرائیل سود می‌برد
  • ترس علنی سخنگوی فارسی‌زبان رژیم صهیونیستی از ایران قدرتمند! | بیایید هر دو طرف کوتاه بیاییم! | ویدئو
  • ترکیه: اسرائیل باید احساس شرم کند