Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به صحبت های اخیر نماینده مجلس مبنی بر ورود این کمیته به موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: موضع ما در این زمینه حمایتی و نظارتی است نه مداخله.

 کیکاوس سعیدی گفت: بر اساس اعلام توماس باخ بازی های المپیک توکیو تحت هر شرایطی برگزار می شود البته با رعایت پروتکل های بهداشتی؛ این موضوع بارقه امیدی است برای همه ورزشکارانی که کسب سهمیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا زمانیکه میادین انتخابی المپیک در جریان بود ۵۲ ورزشکار ایران در ۱۱ رشته کسب سهمیه کردند. امیدواریم بتوانیم در فرصت باقی مانده و با برگزاری دیگر رویدادهای گزینشی سهمیه های جدیدی کسب کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد حمایت از المپین ها در آستانه برگزاری بازی های المپیک توکیو نیز تصریح کرد: خوشبختانه کمیته ملی المپیک به تعهدات مالی خود بر اساس برنامه های مصوب هیات اجرایی عمل کرده است به این صورت که حقوق مرحله دوم ورزشکاران و کادر فنی فدراسیون ها پرداخت شد و حقوق مرحله سوم ورزشکارانی که بورسیه کمیته بین المللی المپیک هستند نیز به حساب‌شان واریز شد.

سعیدی با اشاره به اینکه هفته گذشته با دستور صالحی امیری مرحله سوم بودجه فدراسیون ها به حساب ۴۶ فدراسیون واریز شد، خاطرنشان کرد: تقریبا به هدف‌مان رسیدیم. البته که نقطه مطلوب پرداخت صد درصدی است. امیدواریم بتوانیم طبق آنچه مد نظر رئیس کمیته و اعضای هیات اجرایی است، این مهم را محقق کنیم. حتی به دنبال این هستیم بخش باقی مانده بودجه را پیش از موعد پرداخت کنیم تا کارگشا باشد.

صحبت های هفته گذشته احسان قاضی زاده هاشمی مبنی بر اینکه کمیته ملی المپیک باید به مسئله فدراسیون فوتبال و اساسنامه این فدراسیون ورود کند دیگر موضوع مطرح با دبیرکل کمیته ملی المپیک بود. وی در این زمینه و اینکه «موضع کمیته ملی المپیک چیست؟»، گفت: موضع کمیته ملی المپیک نسبت به همه فدراسیون ها و نه فقط فوتبال موضع حمایتی و نظارتی است. موضع مداخله نداریم.

وی با یادآوری اساسنامه فدراسیون فوتبال در چند مرحله بررسی و برای فیفا ارسال شده است، تصریح کرد:نظرات کمیته ملی المپیک هم در این زمینه منعکس و لحاظ شده است. یکی از بحث ها در مورد عدم حضور نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع بود که اصلاح شد. به هر حال باید منتظر پاسخ فیفا بود تا بعد از تاییدیه این نهاد اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شود.

کیکاوس سعیدی در مورد اینکه «چند ماه از بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال می گذرد. چرا کمیته ورودی ندارد تا پیگیر دلیل تاخیر در پاسخ فیفا باشد؟»، گفت: ما هم وظیفه خودمان را انجام می دهیم. فدراسیون فوتبال هم باید پیگیری های خود را داشته باشد تا به نتیجه برسیم.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری نماید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگزاردآمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد