Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:48:40 GMT

بهای جهانی طلا نزولی شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۷۸۱۹

بهای جهانی طلا نزولی شد

به گزارش رویترز، در آخرین معاملات منتهی به روز جمعه (۴ مهرماه) هر اونس طلا با ۳۵ صدم درصد کاهش به یک هزار ۸۶۱ دلار و ۵۸ سنت تنزل کرد.

بر اساس این گزارش، ایجاد ابهام در سرنوشت بسته محرک مالی که قرار است به زودی از سوی دولت آمریکا اعلام شود، سبب کاهش بهای طلا شده است.

بهای فلز زرد در هفته گذشته فراز و نشیب‌های فراوانی را از سر گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها نشان می‌دهد بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با کاهش ۴.۴ درصدی روبرو شده که این میزان از کاهش در مدت زمان ۶ هفته گذشته بی سابقه بوده است.

همچنین یکی دیگر از دلایل کاهش ارزش طلا در هفته گذشته افزایش بهای ارزش دلار بود از اردیبهشت سال جاری به بیشترین رقم خود صعود کرده است.

در هفته گذشته همچنین شاهد نزولی شدن اکثر شاخص های بورس دربازارهای آسیایی و وال استریت بودیم. همچنین ارزش یورو و قیمت فلز مس نیز روند نزولی را در پی گرفته است که مهمترین دلیل آن افزایش سرمایه گذاری در بازار دلار است.

برچسب‌ها بازار طلا ویروس کرونا رکود بحران مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار طلا ویروس کرونا رکود بحران مالی بازار طلا ویروس کرونا رکود بحران مالی اخبار کنکور هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 صادرات هزار و 489 میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عبدالحمید سرتیپی افزود: پارسال بیش از یک میلیون تن انواع محصولات تولید شده در داخل استان به ارزش نزدیک به ۱۴۸۹ میلیون دلار از گمرکات استان به بازارهای جهانی صادر شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۱ درصد رشد داشته است.

او اضافه کرد: هم چنین در مدت زمان مشابه بیش از ۲ میلیون و ۵۴۵ هزار تن انواع کالاهای بازرگانی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان به بازرهای جهانی صادر شده است که از لحاظ وزنی ۴۳ درصد نسبت به ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • سومین رکوردشکنی بهای جهانی طلا در یک ماه اخیر/ هر اونس ۲۲۱۲ دلار شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  •  صادرات هزار و 489 میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • سقوط بیت‌کوین
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی