Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صمت لرستان از کشف یک انبار احتکار سموم و بذرکشاورزی در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ محمدرضا صفی خانی روزیکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها ،اظهار کرد: روز گذشته در پی گشت مشترک با حضور کارشناسان سازمان صمت ، سپاه ، اماکن، بهداشت ، تعزیرات حکومتی مقادیر زیادی سموم وبذر کشاورزی در یک انباری واقع در شهر خرم آباد احتکار شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود : ارزش ریالی این میزان سموم وبذر کشاورزی کشف شده 6 میلیارد تومان برآورد شده است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان به تخلفات این انبار کشف شده اشاره کرد وگفت: این تخلفات شامل عدم ارائه فاکتور، عدم درج قیمت محصول می باشد، پرونده احتکار تعیین تکلیف می شود و در اختیار مراجع قانونی قرار می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشاورزی انبار صمت احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی دانشکاه علوم پزشکی لرستان گفت: مأموریت‌های اورژانس هوایی در خرم آباد پس از ۸ ماه وقفه با استقرار یک فروند بالگرد در فرودگاه خرم آباد از امروز دوباره عملیاتی شد.
محسن آدینه وند افزود: اورژانس لرستان علاوه بر خرم آباد در شهرستان الیگودرز و بروجرد هر کدام یک فروند بالگرد اورژانس مستقر دارد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۱۴۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی لرستان در برابر بیماری قارچی زنگ زرد
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • احیاء ۳۵ واحد پرواربندی با ظرفیت حدود ۱۰ هزار راس دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی در لرستان
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • شناسایی هفت مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • سفر ارزیاب یونسکو به لرستان برای ثبت جهانی«فلک‌الافلاک»