Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:44:50 GMT

تداوم خرید و فروش سکه در کانال ۱۳ میلیونی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۷۹۲۶

تداوم خرید و فروش سکه در کانال ۱۳ میلیونی

به گزارش ایرنا، امروز (ششم مهر) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۴ به بهای ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در حال معامله است. این قیمت مشابه قیمت سکه در روز گذشته است.  سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، اما امروز با افزایش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی به ارزش ۱۳ میلیون تومان به فروش رسید.

همچنین نیم سکه به بهای هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و ۲۲۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸ عیار به ارزش یک میلیون و ۲۵۶ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز رقم پنج میلیون و ۴۴۵ هزار تومان را ثبت کرد که به ترتیب شاهد افزایش قیمت سه هزار و ۱۲ هزار تومانی هستند.

قیمت انس جهانی اما امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، مشابه روز گذشته به قیمت یک هزار و ۸۶۲ دلار معامله شد.

برچسب‌ها بازار طلا نرخ سکه انس جهانی طلا دلالان سکه و ارز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار طلا نرخ سکه انس جهانی طلا دلالان سکه و ارز بازار طلا نرخ سکه انس جهانی طلا دلالان سکه و ارز اخبار کنکور هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد

تین نیوز

شرکت خودروسازی تسلا قیمت پرفروش ترین مدل Y، مدل X و مدل S خود را پس از فروش ناامیدکننده سه ماهه اول و افزایش موجودی، در ایالات متحده و چین کاهش داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تسلا قیمت های ایالات متحده را ۲۰۰۰ دلار کاهش می دهد زیرا فروش، کاهش و موجودی ها افزایش یافته است.

ارزان ترین مدل شاسی بلند مدل Y اکنون قیمت  ۴۲ هزار و ۹۹۰ دلار آمریکا دارد. تغییرات مشابهی برای مدل S و X انجام شد و به نظر می رسد مدل ۳ بدون تغییر است.

ایلان ماسک در یادداشتی به بیش از ۱۴۰ هزار کارمند شرکت اعلام کرد که در حال کاهش تعداد کارکنان؛ «بیش از ۱۰ درصد در سراسر جهان» است. دو نفر از مدیران ارشد نیز کنار رفتند.

تسلا درآمد سه ماهه اول خود را گزارش داد. ارزش سهام امسال بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، این خودروساز اولین افت فروش خود را نسبت به سال قبل از روزهای ابتدایی همه گیری کووید در سه ماهه اول تجربه کرد و ۳۸۶ هزار و ۸۱۰ دستگاه خودرو تحویل داد که بسیار کمتر از برآوردهای تحلیلگران ۴۴۹ هزار و ۸۰ دستگاه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آیا گوشی پوکو ارزش خرید دارد؟
  • سقوط میلیونی قیمت سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر کرد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سکه بهار به کانال ۳۹ میلیونی برگشت