Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، انسیه شمس اللهی تهیه کننده برنامه رادیویی «کارگاه تیاتر» گفت : این برنامه در فصل جدید خود فرم نمایش تعزیه و شبیه خوانی را مورد بررسی قرار داده و این هفته نمادهایی مانند اشیا، عَلَم ها و رنگ لباس ها در شبیه خوانی را دستمایه آموزش هنرجویان خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: «کارگاه تیاتر» مستندی نمایشی است که در قالب یک کارگاه آموزشی اطلاعاتی مستند درباره تاریخ تئاتر ایران و فرم های نمایش ایرانی به مخاطبان ارائه می کند.

«کارگاه تیاتر» به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی، نویسندگی بهار کاظمی روشن، کارشناس بازیگری بهنود بهلولی و با هنرمندی محمد موفق اصل، مهران رجبعلی، هانیه رحیمی و نیکا قاسمی پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

کد خبر 5034162 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو نمایش تعزیه برنامه رادیویی تئاتر ایران چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی فیلم مستند جشنواره فیلم مقاومت ویروس کرونا شبکه یک سیما فیلم کوتاه سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)

خبرآنلاین نوشت: تصویر منتشر شده از بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون با چهره‌ای متفاوت را ببینید. عکس از یکی از ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرامی که بهنوش بختیاری در آن حضور داشته، گرفته شده است.

بهنوش بختیاری با ظاهر جدیدش سوژه فضای مجازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری آرزوی بهنوش بختیاری برای بهبودی مستانه مهاجر (عکس) حمایت بهنوش بختیاری از پرسپولیس (عکس) تجربه مهم زندگی بهنوش بختیاری که با مردم در میان گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • حرکت بی‌نقص و باورنکردنی یک خودرو در سیل دبی سوژه شد + ویدئو
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • توصیه مهم یک کارشناس به سهامداران بورس
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست