Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا جان و مال و فرزند و هرآنچه که داشتند را در راه امام حسین علیه‌السلام فدا کردند، آنان را ترجمان فراز زیبای «بابی انت و امی یا اباعبدالله» توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از فیروزآباد، آیین بزرگداشت 13 دانشجوی شهید دفاع مقدس و مدافعان حرم فیروزآباد با حضور خانواده شهدا، امام جمعه و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد و همکاری بسیج دانشجویی و کانون هلال احمر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره 514 شهید سرافراز شهرستان فیروزآباد 13 دانشجوی شهید و پنج شهید گمنام از آنان به عنوان مجهول فی‌الارض و معلوم فی‌السما یاد کرد.

حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب با بیان اینکه شهدا جان و مال و فرزند و هرآنچه که داشتند را در راه امام حسین علیه‌السلام فدا کردند، آنان را ترجمان فراز زیبای «بابی انت و امی یا اباعبدالله» توصیف و به ذکر خاطراتی از چند شهید هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا و انتقاد از عملکرد برخی مسئولان در دوران مسئولیت گفت: آنان که به اعتبار خون شهدا پست و مقام گرفته‌اند در برابر عملکرد خود و خون شهیدان مسئولند.

معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهدا را برخوردار از درجه شفاعت دانست و گفت: امروز برای اینکه بتوانیم جامعه را به سرمنزل مقصود برسانیم باید به آرمان‌های مقدس شهدا توجه کنیم.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام حسین علیه السلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه با عملیات غرور آفرین

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، همزمان با عملیات پهبادی و موشكی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برنامه پشت پلك صبح بامداد یكشنبه شبكه رادیویی سلامت (ویژه برنامه وعده صادق)، به طور ویژه به اخبار لحظه به لحظه این عملیات غرور افرین پرداخت.

در این برنامه كلام مقام معظم رهبری، ترانه و تصنیف های حماسی و ایرانی اسلامی، اخبار لحظه به لحظه عملیات پهپادی و موشكی، قرائت بیانیه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گزارش از تجمعات مردمی در سراسر كشور پخش شده است.مخاطبان رادیو سلامت نیز با موضوع یك جمله برای اقتدار و افتخار ایران با ارسال پیامك و تماس تلفنی در این برنامه مشاركت كردند.

برنامه پشت پلك صبح بامداد یكشنبه به تهیه كنندگی مرتضی میلانی، گویندگی امین ضیایی و نویسندگی فاطمه بی تقصیر از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد الی ۲ به روی آنتن رادیو سلامت رفت.

 

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • لحظه با عملیات غرور آفرین
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا