Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@14:49:57 GMT

استقلالی ها امشب به تهران بر می گردند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۲۴۸

کاروان تیم استقلال امشب به تهران بر می گردند

اعضای تیم استقلال بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا امشب به تهران بر می گردند.

به گزارش طرفداری، تیم استقلال شب گذشته با شکست برابر پاختاکور از صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا باز ماند و آبی ها خداحافظی تلخی از این بازی ها داشتند. بازیکنان استقلال بعد از حذف از این رقابت ها امشب به تهران بر می گردند و بعد از چند روز تعطیلی، تمرینات خود را برای شروع لیگ بیستم از سر خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین بخوانید:

حرف آخر احمد سعادتمند؛ هیات مدیره در مورد نامجو مطلق تصمیم می گیرد

مجید نامجو مطلق: باید آنقدر بازیکن سطح بالا داشته باشید که در شرایطی که سه روز یکبار بازی می‌کنیم خسته نشوند

پاختاکور 2-1 استقلال / حذف استقلال در شب اشتباهات مدافعان و داور

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس از مرحله برگشت دور نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب میان تیم های الهلال و العین در استادیوم کینگدام آرنا برگزار خواهد شد و آبی های ریاض برای جبران شکست در بازی رفت، پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

آنگونه که رسانه های عربستانی اعلام کرده اند، آبی های ریاض با چند تغییر در ترکیب اصلی تیم به مصاف حریف اماراتی می روند. تغییراتی که از درون دروازه و خط دفاع شروع شده و تا خط حمله نیز ادامه خواهد داشت.

پس از آنکه یاسین بونو در بازی رفت و به دلیل محدودیت در استفاده از بازیکنان خارجی تیمش را همراهی نکرد، او امشب به چارچوب دروازه تیمش بازخواهد گشت و جای محمد العویس را می گیرد.

کالیدو کولیبالی که در امارات ناامیدکننده ظاهر شد و یک خطای پنالتی نیز به حریف داد، از فهرست تیم خارج شده تا حسان تمبکتی جای او را پر کند. مدافع ملی پوش عربستانی به همراه علی البلیهی زوج خط دفاعی تیم را تشکیل می دهند.

ممکن است که ژسوس تغییری را در سمت چپ خط دفاعی ایجاد کند و با خروج یاسر الشهرانی از ترکیب اصلی، شاهد حضور محمد البریک در آن بخش از زمین باشیم ولی سعود عبدالحمید همچنان انتخاب نخست برای پست مدافع راست است.

همچون همیشه، دو هافبک خارجی الهلال از ابتدا به میدان می روند. روبن نوز و سرگئی میلینکوویچ ساویچ در خط میانی به بازی می پردازند و جلوتر از آنها نیز شاهد حضور مالکوم برزیلی در پست پشت مهاجم خواهیم بود.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی
  • جشن خاص استقلالی‌ها در غیاب نکونام (عکس)