Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع در راستای راه‌اندازی شبکه شاد به‌عنوان شبکه اختصاصی آموزش‌وپرورش با ارسال دستورالعملی شرح وظایف جدید تعدادی از سمت‌های اداری و آموزشگاهی را برای اجرا به استان‌ها ابلاغ کرد.

براساس این گزارش؛ این شرح وظایف مربوط به پست‌های سازمانی؛رئیس اداره فناوری اطلاعات استان، کارشناس مسئول و کارشناس فناوری اطلاعات، آمار و برنامه‌ریزی مناطق، مدیران واحدهای آموزشی ابتدایی، دوره متوسطه اول، دوره متوسطه نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش، مدیر آموزگار، معاون آموزشی، معاون فناوری، دبیر، هنرآموز و آموزگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه شاد آموزش وپرورش آموزش وپرورش راه اندازی شبکه شاد مدیر آموزگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد