Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@16:49:36 GMT

استقلال اسیر هافبک‌های ازبک

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۴۹۰

خبرگزاری میزان-اگر کادرفنی استقلال آنالیز درستی از پاختاکور داشت قطعا با سه مهاجم مقابل این تیم قرار نمی‌گرفت و با بازی دادن به بازیکنانی چون باقری و رضاوند از ابتدا می‌توانست میانه زمین که در اختیار پاختاکور بود را کنترل کند. خبرگزاری میزان - مجید نامجومطلق سرمربی استقلال که در دیدار با الاهلی نیاز به پیروزی داشت تیمش را با سه مهاجم روانه میدان کرد و موفق شد تیم از پیش صعود کرده الاهلی را با درخشش سه مهاجم خود و البته علی کریمی شکست دهد و با پنج امتیاز به دور بعدی مسابقات صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما نکته‌ای که قبل از بازی با پاختاکور باعث سردرگمی هواداران استقلال شده بود ترکیب این تیم مقابل پاختاکور بود، اینکه بازهم نامجومطلق با سه مهاجم بازی خواهد کرد یا با ترکیبی محتاطانه پای به میدان خواهد گذاشت، نامجو در نبود بازیکنانی چون میلیچ و غفوری بازهم تیمش را با سه مهاجم به میدان فرستاد.

شاید اگر کادرفنی استقلال آنالیز درستی از پاختاکور داشتند قطعا با سه مهاجم مقابل این تیم قرار نمی‌گرفت و احتمالا جای ارسلان مطهری که مهره سوخته دیدار دیشب استقلال شد از یک هافبک که هم می‌توانست رضاوند باشد و هم فرشید باقری در ترکیب خود استفاده کند تا بتواند نقطه قوت پاختاکور که کنترل بازی در میانه میدان و پرس سنگین بود را خنثی کند.

نامجومطلق پس از دیدار در کنفرانس خبری از از خستگی بازیکنان و اشتباه داور حرف زد، اما کاملا مشخص بود این پاختاکور بود که در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود و میانه میدان در اختیار داشت و حتی پس از گل دوم این تیم بود که صاحب توپ و زمین بود شاید اگر نامجو از ابتدا با یک هافبک اضافه‌تر بازی می‌کرد و ارسلان را برای نیمه دوم نگه می‌داشت می‌توانست گره گشای استقلال در نیمه دوم باشد.

فارغ از همه این بحث‌ها عملکرد ضعیف حسینی در این دیدار بازهم به چشم آمد تا استقلالی‌ها خلاء یک دروازه‌بان شش دانگ را در تیمش حس کنند، حسینی روی توپ اول که بازهم در شش قدم بود از دروازه خروج نکرد تا مهاجم پاختاکور به راحتی دروازه استقلال را باز کند و روی گل دوم با اینکه موقعیت جدی نبود با فاصله گرفتن از خط دروازه و بیرون آمدنش گل بسیار بدی را دریافت کرد تا استقلال بازهم از این ناحیه لطمه بخورد.

در پایان با بپذیریم این شکست از ارزش‌های مجید نامجومطلق کم نخواهد کرد، چون این بازیکن پشین استقلال در شرایطی بحرانی این تیم را تحویل گرفت و از مرحله گروهی هم بالا رفت، اما اسیر کمبود بازیکن و اشتباهات فردی شد تا وداع تلخی با استقلال داشته باشد. بیشتر بخوانید: اشتباهات حسینی و مدافعینش بلای جان آبی‌پوشان؛ حذف شاگردان نامجومطلق از آسیا

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال نامجومطلق پاختاکور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال نامجومطلق پاختاکور سه مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف

به گزارش فرارو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال