Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید گفت: ۶۰ میلیون ایرانی به زودی یارانه معیشتی غیرنفتی دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، رحیم زارع در خصوص آخرین وضعیت طرح الزام دولت به پرداخت یارانه برای تامین کالا‌های اساسی، به صدا و سیما، گفت: این طرح به زودی در صحن علنی تعیین تکلیف خواهد شد و براساس آن دولت مکلف است به منظور تامین بخشی از نیاز‌های معیشتی خانوار‌ها به ویژه خانوار‌های کم برخوردار در طرح معیشت خانوار، از طریق واریز اعتبار به کارت یارانه نقدی سرپرست خانوار اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای اجرای این طرح ۳۰ هزار میلیارد تومان در نیمه دوم سال از محل بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته شده است و براساس این طرح ۶۰ میلیون ایرانی یارانه معیشتی غیرنقدی دریافت می‌کنند.

زارع افزود: ۲۰ میلیون از این افراد ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان و ۴۰ میلیون نیز ماهیانه ۶۰ هزار تومان به صورت بن کالایی دریافت خواهند کرد.​این طرح بیش از هفت دهک جامعه را شامل می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0038m5

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یارانه معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت کاهش مصرف نمک و شکر در ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در آیین آغاز به کار سلامت شهر در بوستان لاله تهران، گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود.

وی با بیان این که فقط با یک اندیشه، ذهن و فکر مثبت می‌توانیم حال خوب بسازیم، افزود: داشتن تغذیه و فعالیت بدنی مناسب و مصرف انرژی ناشی از آن و دوری از استرس می‌تواند سلامت ما را تضمین کند.

فرشیدی با اشاره به این که مردم وزارت بهداشت را با دارو، درمان و بیمارستان می‌شناسند، اظهار داشت: ما در حوزه بهداشت به دنبال افراد سالم هستیم که بیمار نشوند. برنامه‌هایی که می‌تواند ما را سالم نگه دارد اجرای آن سخت است.

وی به برخی عادت‌های غلط غذایی و مضرات این عادات اشاره کرد و گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه در یک دهه گذشته و خصوصا در دو‌سال اخیر اقداماتی برای اصلاح مصرف قند و نمک شده با برنامه‌های فرهنگی انجام شده است، گفت: ترویج استفاده از نان کامل یعنی نان سبوس دار در دستور کار قرار دارد. این نان دیابت، سرطان و فشار خون را کاهش می‌دهد. اکنون هزار و ۸۰۰ نانوایی در کشور نان کامل طبخ می‌کنند و امیدواریم استفاده از این نان ترویج بیشتری پیدا کند.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: به خود می‌بالیم که بتوانیم خدمات مورد نیاز مردم را در هفته سلامت در ۱۲۳ نقطه ارائه کنیم.

حمید صاحل افزود: در سال جاری برای همه اقشار مختلف جامعه از سوی شهرداری برنامه خاص تدارک دیده شده است و هیچ گروه و قشر جمعیتی نیست که از برنامه‌های تدارک دیده شده بی نصیب بماند.

گفتنی است نمایشگاه هفته سلامت با شعار حال خوب ساختنی است در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع و ۸۰ غرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • توزیع نابرابر سفر خانوارهای ایرانی؛ فقط ۱۸درصد مستاجران سفر رفته‌اند!
  • ضرورت کاهش مصرف نمک و شکر در ایران
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد
  • هزینه تفریحات دهک دهم، 40 برابر دهک اول / هشدار نسبت به حذف سفر از سبد هزینه ای خانوارها/ 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودروی شخصی هستند / 77 درصد مسافران از خودروی شخصی استفاده می کنند
  • هشدار مهم پلیس؛ مراقب پیامک‌های جعلی کالابرگ باشید!
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالابرگ