Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در حالی دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل السد قطر برگزار می کند که فشردگی بازی ها در این تورنمنت باعث خستگی و مصدومیت شاگردان یحیی گل محمدی شده بود.

سرخپوشان که پس از پیروزی چهار بر صفر مقابل الشارجه امارات و صعود به عنوان صدرنشین گروه C تنها دو جلسه تمرینی سبک برای بازی با السد داشتند چهار بازیکن مصدوم داشته که باعث نگرانی کادرفنی این تیم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک نعمتی، بشار رسن، حامد لک، سعید آقایی و عیسی ال کثیر بازیکنان مصدوم پرسپولیس بودند که در اخرین تست پزشکی این تیم توانستند آماده بودند تا مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان برای بازی امروز نداشته باشند.

بنابراین آرمان رمضانی تنها بازیکن محروم پرسپولیس است که به دلیل دو اخطاره بودن نمی تواند این تیم را همراهی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۱۰ امروز مقابل السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی بازی می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پرسپولیس گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم