Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در دیدار با کارگروه دانش‌آموزی مراسم ۱۳ آبان استان بوشهر اظهار داشت: در میان مناسبت‌ها و مراسم مرتبط با انقلاب اسلامی ایران، مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان از جایگاه شاخص و برجسته‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: سیزدهم آبان ماه ۱۳۵۸ یادآور روزی بزرگ، سرنوشت‌ساز و مهم در تاریخ معاصر مردم بصیر و مقاوم ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی افزود: برپایی باشکوه و زیبنده یوم‌الله ۱۳ آبان مستلزم طراحی و تمهید ساختار و سازوکارهای اجرایی جامع و خلاقانه و قابلیت انعطاف، دربردارنده حوادث و شرایط روز و متناسب با شرایط شیوع بیماری کرونا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، در سراسر استان بوشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تولید محتوای مطلوب در فضای مجازی و شبکه اجتماعی شامل موشن گرافیک، کلیپ‌های تصویری و پادکست‌ها و اینفوگرافیک و سایر تولیدات روزآمد از جمله برنامه‌های است که با توجه به شرایط شیوع کرونا دنبال می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه‌های متنوع فرهنگی و هنری به صورت مجازی مانند مسابقات کاریکاتور، عکس، فیلم کوتاه و … در بین دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر گروه‌ها با موضوعات مرتبط با استکبارستیزی در دست اقدام است.

کد خبر 5034243

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر انقلاب اسلامی ایران راهپيمايي 13 آبان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل استان بوشهر ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرستان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا وسیمای مرکز ایلام و فعالان قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد خبر 6086942

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر