Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اشاره به توجه بیشتر مردم به پروتکل‌های بهداشتی، گفت: افزایش آمار بیماران کرونایی در شهرهای مرکزی مازندران نگران کننده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل،  فرامرز اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته فوتی کرونایی در بیمارستان‌های سطح شهرستان نداشتیم، افزود: 10 بیمار کرونایی نیز  در این مدت ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با تاکید بر اینکه در هفته‌های اخیر افزایش و کاهش بیماران کرونایی را شاهد نبودیم، تصریح کرد: این بدان معنا است که ویروس کرونا همچنان فعال بوده و طبق تعریف وزارت بهداشت همچنان در وضعیت قرمز به سر می بریم.

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت 195 نفر در 24 ساعت گذشتهاستاندار خراسان شمالی: محدودیت‌های جدید کرونایی در راه استگزارش ویدئویی| چرا اموات کرونایی بجنورد در «قطعه‌ای جداگانه» دفن می‌شوند؟

وی ادامه داد: طبق تعریف وزارت بهداشت وضعیت قرمز یعنی در بازه زمانی 14 روزه به ازای هر 100 هزار جمعیت دو مورد بستری جدید داشته باشیم و هر دو هفته یکبار باید میانگین گرفته شود که بر طبق میانگین اگر 28 مورد بستری جدید داشته باشیم آن شهرستان تبدیل به وضعیت قرمز می‌شود.

اکبری، وضعیت آمل را همچنان قرمز عنوان و مطرح کرد: لازم است با توجه به در پیش داشتن پیک سوم، شهروندان ماسک زدن و پروتکل‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند.

انتهای پیام/ 685/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است

قهرمان گرنداسلم آمریکا ۲۰۰۳ از وضعیت جسمانی تنیسور شماره یک جهان ابراز نگرانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اندی رادیک، قهرمان تنیس اوپن آمریکا در مورد شکست نواک جوکوویچ تنیسور شماره یک جهان در نیمه‌نهایی مسابقات سری مسترز در مونت کارلو (موناکو) صحبت کرد. این صربستانی برابر کسپر رود نروژی با نتایج 4 بر 6، 6 بر 1، 4 بر 6 شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.

آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم

اندی رادیک به تنیس چنل گفت: وضعیت جسمانی نواک جوکوویچ نگران کننده است. شما کسی را نمی‌بینید که زود خسته شود و با ادامه مسابقه قدرت پیدا کند. نمی‌دانم چیست. در ست اول، نواک خسته به نظر می‌رسید، او از نظر بدنی خسته بود. سپس نواک به نظر سرعت خود را پیدا کرد و برگشت اما مشکلاتی نیز در ست آخر به وجود آمد. به نظر می‌رسید که نواک یک هفته دنبال چیزی می‌گشت. این وضعیت جسمانی نواک جوکوویچ هشدار دهنده است.

در مسترز مونت کارلو استفانوس سیتسیپاس یونانی با پیروزی برابر کسپر رود به عنوان قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • وضعیت تعرفه‌های پرستاری در سال جدید / تصویب تعرفه ترجیحی برای اولین بار
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • وضعیت تعرفه‌های پرستاری در سال جدید/تصویب تعرفه ترجیحی برای اولین بار
  • کارزار جهانی نور قرمز در خوی