Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@02:44:49 GMT

تکمیل آزادراه اراک-خرم آباد در سال 1400

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۶۸۸

تکمیل آزادراه اراک-خرم آباد در سال 1400

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدعلی آقازاده در جلسه بررسی طرح آزادراه اراک-خرم آباد اظهار کرد: این آزادراه به عنوان قطعه‌ای از آزادراه بزرگ تهران به جنوب کشور( خوزستان) محسوب می شود. مدت‌هاست به سبب عبور بخشی از این آزادراه از تاسیسات پتروشیمی و پالایشگاه شازند مشکلاتی از سوی دستگاه‌های مسئول در خصوص ایمنی این مسیر مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول 6 ماه گذشته کار به کندی پیش می‌رفت به همین جهت جلسه‌ای جامع با حضور تمام دستگاه‌ها و نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی و سازمان پدافند غیرعامل کشور، مجری، پیمانکار، مشاور و... برگزار شد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مطالب مطرح شده در این جلسه از کیفیت خوبی برخوردار بود، اضافه کرد: در نهایت مقررشد حدود 2.5 کیلومتر از این آزادراه مابین پتروشیمی و پالایشگاه به صورت همسطح با رعایت تمامی شرایط ایمنی  مسیر و تایید تمامی دستگاه‌ها، عبور کند.

آقازاده ادامه داد: همچنین مشاور باید ظرف یک ماه آینده تمامی موارد لازم را از جمله تاسیسات موجود در مسیر و ایجاد دیواره ایمن و پل راه‌آهن که ایستگاه سمنگان را به پتروشیمی و پالایشگاه متصل می‌کند مطالعه و بررسی کرده و در نهایت طرح را آماده کند.

وی بیان کرد: تصویب نهایی تا یک ماه آینده انجام می شود تا پروژه هرچه سریعتر اجرایی شود و بتوانیم در سال 1400 حدود 55 کیلومتر از این قطعه که در استان مرکزی است را راه‌اندازی کنیم.

منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1074024 برچسب‌ها آزادراه اراک_خرم آباد استان مرکزی توسعه اقتصادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزادراه اراک خرم آباد استان مرکزی توسعه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار

                                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این طرح گفت: برای تکمیل طرح اعتبارات قطره چکانی پاسخ نمی‌دهد و نیازمند تخصیص اعتبار ملی بیشتر بویژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی است.   فلاحی در جمع مشاوران و پیمانکاران طرح رانش محور ماربره به صالح آباد افزود: گرانیگاه ما در استان اربعین است و مرز بین المللی مهران در ایام اربعین پر حجم‌ترین تردد‌ها در مقایسه با سایر مرزهارا دارد و باید بییشتر دیده شود.   پیمانکار طرح رانش محور ماربره به صالح آباد عنوان کرد: برای اجرای این مسیر ۲۱۵ کیلومتری تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به اعتبارات بیشتری نیاز است.   مسیر ایلام به مهران یکی از پر ترافیک‌ترین مسیر ارتباطی با حجم تردد حدود ۳ میلیون نفر در اربعین است.

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد
  • بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم