Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@10:31:01 GMT

هر شانه تخم مرغ ۳۵ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۹۵۸

هر شانه تخم مرغ ۳۵ هزار تومان

خبرگزاری تسنیم: قیمت تخم مرغ در بازار کمی کاهش یافته است هر چند که از هر شانه ۳۵ تا ۳۸ هزار تومان به ۳۱ تا ۳۵ هزار تومان کاهش یافته است، اما هنوز با نرخ مصوب این محصول فاصله زیادی دارد.

این محصول در میادن میوه و تره بار شهرداری تهران نیز عرضه نمیشود و مدیر یکی از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز در این ارتباط اظهار داشت: تخم مرغی به نرخ مصوب به میادین نمی‌آید دولت که فعلا برنامه برای توزیع به نرخ مصوب ندارد و مرغداران نیز حاضر نیستند محصول خود را به نرخ مصوب عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ارتباط محمدرضا طلایی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به آغاز توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در کشور اظهار کرد: مقرر شد، این شرکت و اتحادیه پرورش دهندگان مرغ تخم گذار برای توزیع گسترده تخم مرغ با قیمت مصوب در سازمان‌های میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کارخانجات و مصارف عمده تخم مرغ اقدام کنند.

وی افزود: دفاتر شرکت‌های پشتیبانی امور دام در کل کشور موظف شده اند، نسبت به هماهنگی جهت خرید تخم مرغ از مرغداران با قیمت مصوب درب مرغداری و توزیع آن اقدام کنند؛ بنابراین گزارش صادرات تخم مرغ در مقاطعی نیز بدون محدویت آزاد بود که باعث خروج بی رویه این محصول از کشور شد، اما اخیرا این امر متوقف شده است.

کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی نیز در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه بین وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی با موضوع تولید و توزیع کود‌های فسفاته گفت: «براساس تصمیم اتخاذ شده، قیمت تخم مرغ از درب مرغداری هر کیلو ۱۲ هزار تومان، قیمت برای مصرف کننده هر کیلو ۱۴۵۰۰ تومان و عوارض صادراتی به ازاء هر کیلو ۲۵۰۰ تومان تعیین شد؛ بنابراین قیمت هر شانه تخم مرغ ۱۸۰۰ گرمی برای مصرف کننده حدود ۲۶ هزارتومان خواهد بود.»

بنابراین گزارش گفتنی است که وزیر جهاد کشاورزی وعده داده بود که نرخ این محصول از شنبه ارزان و به قیمت مصوب عرضه شود، اما این اتفاق هنوز محقق نشده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت تخم مرغ هزار تومان قیمت مصوب نرخ مصوب تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، در روز‌های آتی حجم گسترده‌ای از گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی برای تنظیم بازار در سکو‌های تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.   وی در خصوص آخرین وضعیت تأمین مرغ بازار نوروزی اعلام کرد: جوجه‌ریزی استان در سال گذشته نسبت به کل استان‌های کشور رتبه سوم را کسب کرده که ۳۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.   معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به اینکه اکنون در زمینه تأمین گوشت مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، یادآور شد: ماهانه ۱۲۰ تن تولید گوشت مرغ در استان است و در شب عید مشکلی در تامین آن نداشتیم.   شاه‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر وضعیت بازار در استان یزد گفت: تمامی دستگاه‌های نظارتی مکلف هستند با تمام توان در خصوص کنترل قیمت اقلام در بازار اقدامات لازم را انجام دهند تا با کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، پایش وضعیت تأمین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا و جلوگیری از تخلفات احتمالی از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری شود.   وی در پایان گفت: اقلام اساسی تنظیم بازار شامل مرغ، گوشت، برنج، میوه شب عید، آرد و شکر به طور کامل تأمین و توزیع شهرستانی آنها نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ارایه وام‌ به تولیدکنندگان لباس برای کاهش قیمت تمام شده محصول
  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • پل چالان‌چولان لرستان سازه‌ای تاریخی بر شانه‌های شالوده‌ای کهن
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران