Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» براساس دستور کارِ هفته جاری کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه (۶ مهر ماه)، دوشنبه (۷ مهر ماه) و سه‌شنبه (۸ مهر ماه) جلسه دارد.

این کمیسیون در روز یکشنه عصر رسیدگی به طرح‌های دو فوریتی تامین مسکن،  اصلاح ساختار بودجه و تامین مسکن را در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در روز دوشنبه رسیدگی به درخواست عده ای از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را جهت انجام تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان برنامه و بودجه کشور در دستور دارند و در روز سه شنبه هم ضمن تبادل اطلاعات و اخبار به استماع گزارش و بررسی برنامه ها و عملکرد اعتبارات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری با حضور وزیر و معاونین این وزارتخانه خواهند پرداخت.

کمیته اقتصادی این کمیسیون در روز یکشنبه و در نوبت صبح طرح حمایت از اقتصاد ملی و رونق تولید در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا را بررسی می‌کند و کمیته امور اجتماعی و فرهنگی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در نوبت صبح رسیدگی به طرح نظام رتبه بندی معلمان،  طرح استفساریه تبصره(۶۲) قانون برنامه دوم،  رسیدگی به عملکرد بودجه، سازمان آموزش، تحقیقات و ترویج کشاورزی و جهاد دانشگاهی(موسسه رویان) را در دستور دارد.

همچنین کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار روز یکشنبه در نوبت عصر به ارزیابی عملکرد امور، فصول و استانها در بودجه سنواتی طی برنامه ششم خواهد پرداخت و در روز سه‌شنبه عصر هم به بررسی سند ملی آمایش می‌پردازد. کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس هم روز یکشنبه عصر،  رسیدگی به بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ دیوان محاسبات کشور را در دستور دارد و در روز سه شنبه عصر به گزارش دیوان محاسبات درخصوص عملکرد بودجه سال ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی می‌پردازد.

کمیته فناوری اطلاعات، دولت الکترونیک و دیجیتال هم در روز دوشنبه صبح به بررسی طرح حمایت از توسعه و رقابت پذیری پلتفرم های ارائه دهنده خدمات پایه و کاربردی شبکه ملی اطلاعات خواهد پرداخت.

منبع: نماینده

کلیدواژه: علی اصغر مونسان کمیسیون برنامه و بودجه وزارت گردشگری سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به وسعت و تعدد آثار تاریخی در استان خراسان رضوی افزود: بیش از ۸۲۵ نفر ساعت در شورای فنی استان پیرامون مسائل مرمتی و حفاظتی میراث فرهنگی بحث و بررسی شده است.

 احسان زهره وندی افزود: انجام طرح پژوهشی مطالعات راهبردی پهنه تاریخی شهرستان نیشابور و پروژه پارکینگ (ساختمان چند منظوره) واقع در بافت تاریخی تربت جام به ترتیب اولین و آخرین طرحی بود که در شورای فنی میراث فرهنگی خراسان رضوی بررسی و به نتیجه رسید.

معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین تعداد طرح های بررسی شده در شورای فنی میراث فرهنگی استان مربوط به شهرستان های نیشابور و مشهد بوده است.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی است و بیش از ۱۰ هزار اثر معنوی، تاریخی و فرهنگی دارای ظرفیت ثبت درفهرست ملی را دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۲ دستور کار برای حفاظت و مرمت از میراث فرهنگی خراسان رضوی
  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • رسیدگی به فرونشست یکی از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی است