Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین ازالبرز :   «اسماعیل صارمی» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج و سرهنگ پاسدار «مجید زنجانی» فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج به صورت نمادین با اهدای چهل شاخه گل سرخ به پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی کرج یاد و خاطره شهدای معظم 8 سال جنگ تحمیلی را گرامی داشته و از کارکنان این اداره به عنوان سنگرسازان و سنگربانان جدید در عرصه تولید نام بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اسماعیل صارمی» عنوان کرد: شهدای دفاع مقدس اسوه‌های اخلاق، شجاعت و فداکاری دهه شصت بوده و جانبازان و ایثارگران نیز سند عینی ازخودگذشتگی ملت ایران به عنوان نمونه‌های بارز صبر و استقامت در دوران دفاع مقدس هستند و اگر امروز نام جمهوری اسلامی با عزت و افتخار در تمام جهان می‌درخشد، مرهون استقامت و ایثار این عزیزان است.

وی افزود سنگر جدید دفاع، تلاش در تحقق جهش تولید و بی‌نیازی از بیگانگان است. در این راستا، کارکنان جهاد کشاورزی که سربازان خط مقدم تولید غذای جامعه هستند، به مصداق عینی، مدیریت جهادی را در دستور کار خود قرار داده و از هیچ تلاشی در جهت افزایش عملکرد محصولات کشاورزی و تامین سفره غذای ملت کوتاهی نمی کنند.

مدیر جهاد کشاورزی کرج تصریح کرد: پرسنل این مجموعه با حفاظت و پاسداری از باغات و اراضی کشاورزی به عنوان بستر تولید غذا، در خط مقدم جهاد خدمت می‌کنند و درس فداکاری و ایثار را به جامعه اسلامی می‌آموزند و با اعتقاد قوی به اهداف و ارزش‌های سازمان، با تلاش قابل ملاحظه و احساس مسئولیت، و نیز با تعهد و پایبندی وانضباط کاری، با زمین خواران و سودجویان مقابله کرده‌اند.

اسماعیل صارمی گفت: در راستای حفظ آبادانی کرج بزرگ و حراست از اراضی حاصلخیز آن به عنوان منابع تجدیدناپذیر ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی هیچگونه چشم‌پوشی و اغماضی نداریم.

شایان ذکر است که از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تعداد بالغ بر 520 مورد ساخت و ساز غیر مجاز با مساحت بیش از 110 هزار متر مربع را تخریب و بیش از 500 هکتار از اراضی و باغات را از چنگال سودجویان آزاد سازی کرده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست نسبت به حفاظت زمین‌های کشاورزی و باغات حساس باشند و فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب که اراضی کشاورزی و ملی را از بین می‌برند، نخورند و در صورت مواجهه موارد را به سامانه 131 حفاظت اراضی جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

48

کد خبر 1437051

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل

سیاوش نیرومند گفت: ۱۳۵ مورد از این تعداد تغییر کاربری با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و ۳۹ مورد نیز به استناد ماده ۳ این قانون طبق احکام قطعی صادره از مراجع قضایی قلع و قمع شد و مابقی موارد شناسایی شده نیز در دست اقدام است.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل سطح اراضی کشاورزی آزاد شده تغییر کاربری داده شده شهرستان اردبیل طی یک سال گذشته قریب به ۴۸ هزار متر مربع اعلام کرد.
او حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی را یکی از وظایف مهم وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: جهاد کشاورزی امانتدار اراضی زراعی است و باید حافظ و مدافع بهره برداری اصولی و صحیح از اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده باشد.

نیرومند هدف از اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی را حفظ حقوق مردم و دولت دانست و اظهار کرد: مردم باید نسبت به موضوع حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و بهره برداری اصولی و صحیح از آن مطلع شده و با جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشند.
او همچنین از تمامی مالکان زمین‌های کشاورزی خواست تا قبل از هر گونه تغییر کاربری، برای اخذ مشاوره و کسب مجوز قانونی لازم به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های حوزه خود مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران