Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 به دنبال درگیری امروز بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مرزی قره باغ رجب طیب اردوغان در بیانیه ای با اعلام حمایت از جمهوری آذربایجان نوشت: ارمنستان با حمله به جمهوری آذربایجان یکبار دیگر نشان داد که بزرگترین تهدید منطقه ای برای ثبات و آرامش است. 

وی افزود: ترکیه مانند همیشه امروز نیز با همه امکاناتش در کنار برادران آذربایجانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوغان ادامه داد: سکوت جامعه بین المللی در مقابل حملات تحریک آمیز ارمنستان یکبار دیگر استاندارهای دوگانه آنها را به نمایش گذاشته است. حدود 30 سال نگرش سهل انگارانه گروه مینسک از دستیابی به راه حل این مسئله بسیار دور است.

رئیس جمهور ترکیه با دعوت ملت ارمنستان به مقابله با حاکمان خود برای رهایی از فلاکتشان نوشت: همه دنیا را به مقابله با اشغالگری و ظلم ارمنستان و ایستادن در کنار آذربایجان دعوت می کنیم.

اردوغان با اشاره به تماس تلفنی خود با الهام علی اف نوشت: در این تماس بار دیگر شاهد موضع گیری قاطع و مصمم وی بودم. ترکیه در چارچوب تفاهم یک ملت و دو دولت، در کنار برادران آذربایجانی خود است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارمنستان اردوغان ارمنستان ارمنستان اردوغان جمهوری آذربایجان جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع اردوغان از ایران | اسرائیل صبر ایرانی ها را لبریز کرد

به گزارش همشهری آنلاین «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه امروز (سه‌شنبه) گفت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تنها مسئول تشدید تنش‌های اخیر در غرب آسیا است.

اردوغان در یک نشست خبری در آنکارا با بیان اینکه «اسرائیل سعی دارد در منطقه درگیری ایجاد کند» گفت حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق تازه‌ترین نمونه از اقدامات این رژیم در این راستا بود که صبر ایران را لبریز کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه گفت تا وقتی ظلم و نسل‌کشی در غزه ادامه داشته باشد، ممکن است درگیری‌های منطقه‌ای تازه‌ای به وقوع بپیوندد. او در همین راستا از همه طرفین خواست با عقل سلیم عمل کنند.

اردوغان همچنین به محکومیت حمله ایران توسط غرب و چشم‌پوشی این بلوک قدرت بر حمله پیش‌دستانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اشاره کرد و این استاندارد دوگانه غرب را شدیداً محکوم کرد.

ایران بامداد یکشنبه با ده‌ها پهپاد، موشک کروز و موشک بالستیک به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی حمله کرد. این حمله در واکنش به حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد که در آن هفت مستشار نظامی ایران به شهادت رسیده بودند.

کد خبر 844872 برچسب‌ها خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان

دیگر خبرها

  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • حمایت قاطع اردوغان از ایران | اسرائیل صبر ایرانی ها را لبریز کرد
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • درخواست ارمنستان از دادگاه لاهه برای اقدام علیه باکو
  • بررسی تنش اخیر ایران و اسرائیل در کابینه اردوغان
  • اردوغان بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • بررسی نقش ایران، ترکیه و روسیه در معادلات قفقاز
  • کریدور BTK در ایستگاه پایانی تکمیل