Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، اطلاعات اداره آمار چین که امروز منتشر شد نشان می‌دهد سوددهی شرکت‌های صنعتی چینی در ماه آگوست برای چهارمین ماه متوالی رشد کرده است.

در واقع افزایش تقاضا در حال کمک به بهبود اوضاع اقتصادی در چین است و کمک‌های دولتی و رشد صادرات این کشور نیز مزید بر علت رشد اوضاع اقتصادی در چین به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره آمار چین اعلام کرد در ماه آگوست امسال درآمد شرکت‌های صنعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19.1 درصد رشد کرده و به 89.8 میلیارد دلار رسیده است.

این رقم در ماه جولای 19.6 درصد رشد را به ثبت رساند.

علیرغم رشد درآمد شرکت‌های صنعتی اما آنها تحت فشار عوامل خارجی قرار دارند چرا که بالا گرفتن تنش بین واشنگتن و پکن مبادلات بین‌المللی آنها را تحت الشعاع قرار داده است.

ژو هونگ، کارشناس اداره آمار چین، می‌گوید درآمد شرکت‌های تولید کننده مواد اولیه نسبت به سال گذشته در ماه آگوست 32.5 درصد رشد کرده است که نسبت به رشد 14.7 درصدی ماه جولای بیش از دو برابر افزایش را نشان می‌دهد.

افزایش قیمت کالاهای اساسی در حوزه بین‌الملل نظیر نفت و سنگ آهن از جمله دلایل رشد درآمد این شرکت‌ها در چین عنوان شده است.

در عین حال شاهد رشد 37 درصدی درآمد شرکت‌های تولید کننده تجهیزات صنعتی در ماه آگوست در چین نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا چین شرکت های صنعتی چینی شرکت های صنعتی درآمد شرکت ماه آگوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری از اجرا و بهره‌برداری ۷ طرح برق رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، از اجرا و بهره‌برداری 7 طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف 345 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

وی ادامه داد: برق‌رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره 7 ناغان در شهرستان اردل جهت تأمین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدر‌های جدید برق‌رسانی در دشتک و احداث فیدر عمومی و بهینه‌سازی فیدر شماره 5 در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، از جمله این طرح‌ها هستند.

مدیر عامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برق رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدر‌های اختصاصی فاز 1 و 2 معادن سنگ بیدکل – باباحیدر، تقویت و بهینه‌سازی فیدر شماره 4 فارسان جهت برق‌رسانی به قطب صنعتی جونقان از دیگر این طرح‌ها بود.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق‌رسانی به پمپاژهای آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری، اشتغال زایی و... می‌باشد. برای اجرای این طرح‌ها 41 کیلومتر شبکه برق هوایی و 440 متر شبکه زمینی احداث شده است.

انتهای پیام/7540

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!