Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

فرماندار مشگین شهر گفت: ۱۰کیلومتر دیگر از باند دوم بزرگراه مشگین شهر- اردبیل حدفاصل روستای ارباب کندی و روستای پیرازمیان آسفالت ریزی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشگین شهر به همراه علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اردبیل در بازدید از عملیات آسفالت ریزی باند دوم بزرگراه مشگین شهر- اردبیل گفت: خوشبختانه امسال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور محترم به استان اردبیل اعتبار قابل توجهی به این پروژه اختصاص یافته است که درصورت مساعد بودن شرایط جوی این پروژه اوایل سال آینده تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طول بزرگراه مشگین شهر- اردبیل ۸۵ کیلومتر است که ۴۲ کیلومتر آن قبلا به بهره برداری رسیده بود و در جریان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در سال گذشته ۲۵ کیلومتر دیگر نیز افتتاح و به زیر ترافیک رفت و باقیمانده مسیر تا اتمام کامل به طول ۱۸ کیلومتر می باشد که در حال تکمیل می باشد.  

فرماندار مشگین شهر ادامه داد : ۱۰ کیلومتر از این ۱۸ کیلومتر هم اکنون با تمام سرعت و با تلاش و همت عزیزان راه و شهرسازی استان و شهرستان مشگین شهر و با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیاء عملیات آسفالت اجرا می شود.

وی اظهارامیدواری کرد تنها ۸کیلومتر از مسیر باقی می ماند که در این ۸کیلومتر ابنیه های فنی و عملیات روسازی اجرا می‌گردد و در صورت مساعد بودن آب و هوا عملیات آسفالت در اوایل سال ۱۴۰۰ اتمام و کل ۸۵ کیلومتر بطورکامل و رسمی زیر بار ترافیک برود.

علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: پروژه احداث باند دوم اردبیل به مشگین شهر با وجود اینکه مشکلات اعتباری داشت و پیمانکار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال مطالبات دارد خوشبختانه از منابع مختلف اعتباراتی از محل سفر ریاست محترم جمهور به استان ، توازن و پیوست یک بودجه برای این پروژه پیش بینی شده است.

وی افزود: امیدواریم طی روزهای آتی مشکل مالی پیمانکار حل و انشاالله پروژه با سرعت بیشتری تکمیل و آماده بهره برداری شود‌

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بزرگراه مشگین شهر اردبیل بزرگراه مشگین شهر راه و شهرسازی باند دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محور‌های مواصلاتی و لزوم ایمن سازی این محور‌ها در سال گذشته ضمن خط کشی نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان در دو مرحله، عملیات شانه سازی در ۴۰ کیلومتر از این محور‌ها نیز انجام گرفته است. 

وی افزود: شهرستان نقده از لحاظ آسفالت راه‌های روستائی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با بهسازی و آسفالت ۳.۵ کیلومتر از این محور‌ها در سال گذشته رتبه دوم برخورداری از آسفالت راه‌های روستائی در استان را به خود اختصاص داده است و ۱۲۰ کیلومتر از این محور‌ها تسطیح و رگلاژ شده اند همچنین در سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان، یک کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت شد. 

رستمی با اشاره به سایر فعالیت‌ها حوزه استحفاضی این شهرستان گفت: شانه سازی به طول ۲۳ کیلومتر در محور‌های روستائی، شن ریزی ۱۱ کیلومتر از این محور ها، دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان در سال گذشته را شامل می‌شود. 

وی اضهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنائی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد