Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@19:22:44 GMT

ویلموتس به بوندس‌لیگا می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۹۱۱۰

ویلموتس به بوندس‌لیگا می‌رود؟

باشگاه شالکه دیوید واگنر را اخراج کرد و مارک ویلموتس در بین گزینه‌های هدایت این تیم قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه شالکه به صورت رسمی خبر اخراج دیوید واگنر مربی آلمانی-آمریکایی را اعلام کرد. واگنر ۴۸ ساله از جولای ۲۰۱۹ هدایت معدنچی‌ها را برعهده داشت و در ۴۰ بازی در کارنامه تیمش ۱۲ برد، ۱۲ تساوی و ۱۶ شکست ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست‌های ۸ بر صفر مقابل بایرن و ۳ بر یک مقابل وردربرمن باعث شد خیلی زود در این فصل تحمل مدیران آبی‌های گلزن‌کرشن تمام شود. رسانه‌های آلمانی از مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم‌های ملی بلژیک و ایران که زمانی ستاره خط حمله شالکه بود، به‌عنوان یکی از گزینه‌های هدایت این تیم نام برده‌اند. ویلموتس سال ۲۰۰۳ مدت کوتاهی مربی موقت شالکه بود. او بعد از فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ که سرمربی سنت‌ترویدن بود دیگر در رده باشگاهی مربیگری نکرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شالکه دیوید واگنر بوندسلیگا آلمان دیوید واگنر شالکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، جستجوی مدیران بایرن مونیخ برای انتخاب بهترین جانشین برای توماس توخل که قرار است در پایان فصل جاری از هدایت این باشگاه کنار گذاشته شود همچنان ادامه دارد و حالا به نظر می‌رسد که آنها گزینه اصلی برای حضور روی نیمکت این تیم را انتخاب کرده‌اند.

در روزهای اخیر نام مربیان بزرگی از زین الدین زیدان گرفته تا روبرتو دی زربی در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است اما حالا اسکای اسپرت آلمان خبر داده است که رانگنیک زینه اصلی مدیران بایرن برای فصل آینده و جانشینی توخل به حساب می‌آید.

این مربی آلمانی که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده دارد پیش از این سابقه حضور روی نیمکت منچستریونایتد را داشت اما به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد و حالا گفته می‌شود که او هم آماده است تا هدایت بایرن را بر عهده بگیرد و مذاکرات خوبی با این باشگاه داشته است.

قرارداد او با فدراسیون فوتبال اتریش تا سال ۲۰۲۶ ادامه دارد و این به این معناست که باشگاه بایرن باید جریمه‌ای را به آنها پرداخت کند اما هیچ تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده و مذاکرات بین دو طرف همچنان ادامه خواهد داشت. بایرن قصد دارد یک جلسه دیگه با حضور مدیرانش در این هفته برگزار کند تا بتواند تصمیم نهایی در این زمینه را بگیرد.

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم