Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:02:19 GMT

کلاهبرداری با فروش قبر

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۹۱۳۳

کلاهبرداری با فروش قبر

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که با فروش قبور امامزاده های ابن بابویه ، حضرت عبدالعظیم حسنی و … 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "حیدر گودرزی" گفت: تعدادی از شهروندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه و در اظهارات مشابهی اعلام داشتند، با فردی به نام وحید که خود را متولی تمام قبور در منطقه شهر ری معرفی می کرده آشنا شدیم که او به ازای فروش یک قطعه قبر در محوطه های امامزاده های حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ابن بایویه ، امامزاده عبداله و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  مبالغ هنگفتی را اخذ و متواری شده است .

او بیان کرد: پس از بررسی های صورت گرفته از سوی اداره اوقاف شهرستان ری مشخص شد قبور فروخته شده به متقاضیان تحویل شده اما مبالغ واریزی به حساب اداره اوقاف شهرستان ری بسیار جزئی بوده که با طرح شکایت شهروندان و اداره اوقاف شهرری، شناسایی و دستگیری متهم از سوی مرجع قضائی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرهنگ گودرزی گفت: کارآگاهان با تحقیق از مال باختگان و تجمیع تمامی سرنخ ها موفق می شوند هویت متهم و مخفیگاهش را در شهرستان ری شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند .

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان افزود: وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود معترف و اظهار داشت بالغ بر20 میلیارد ریال از افراد مختلف به بهانه فروش قبور دراماکن زیارتی شهرستان ری کلاهبرداری کرده است.

او خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح وحید پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلاهبرداری فروش قبر پایگاه نهم پلیس آگاهی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ چهری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن ۴۵ ساله در شهرستان اراک بلافاصله گروهی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

او افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی ۴۳ ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم بعد از مواجهه با شواهد پلیس به قتل عمد زن ۴۵ ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز