Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، گفت: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی به ویژه تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی طرح برخورد و مقابله با زمین خواری از سوی پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مرتبط به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری، مبادرت به محصور کردن ۶ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی جنگلی با سیم خاردار کردند و قصد تجاوز به حربم منابع ملی و طبیعی را دارند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره جرائم اقتصادی با همکاری ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان ساری با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر عزیمت کردند و کلیه سیم خاردار‌ها را تخریب و ملک مورد نظر را به آغوش طبیعت بازگرداندند.

او افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی زمین‌های تصرف شده ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال  برآورد شده که در این خصوص ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران در پایان تعرض به اراضی ملی و طبیعی و تخریب گونه‌های گیاهی و درختان جنگلی نه تنها ضربه به طبیعت، بلکه تجاوز به حقوق بیت المال است و پلیس با هرگونه تعرض به منابع ملی و طبیعی برابر قانون رفتار خواهد کرد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی اراضی ملی زمین خواری پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین در حاشیه این مراسم با گرامیداشت روز هوای پاک گفت: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و باید در راستای حراست و حفاظت از منابع طبیعی این سرمایه خدادادی تلاش کرد.
مراد باباخانی افزود: اهمیت و توجه به طبیعت و منابع خدادادی محیط زیست یک وظیفه است و باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی افزود: اگرچه اقلیم قصرشیرین گرم و خشک است، اما دارای خاک مرغوب و حاصلخیز و و منابع آبی خوبی است که می‌توان از آن برای کاشت هرچه بیشتر درختان بهره گرفت.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است