Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-وزیر امور خارجه کشورمان می‎گوید که تحریم‎های آمریکا علیه مصداق تروریسم پزشکی و درمانی است. خبرگزاری میزان - «محمدجواد ظریف»، در مصاحبه با شبکه «راشاتودی»، گفت «تحریم‌های آمریکا در میانه شیوع کرونا مانع دسترسی ایران به تجهیزات پزشکی است.»   «ظریف»، افزود که تحریم‌های آمریکا مانعی در برابر توانایی ایران برای مقابله با کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وزیر امور خارجه در ادامه گفت «ایران مقادیر قابل توجهی پول در کشور‌های خارجی دارد، اما آمریکا مانع دسترسی ایران به این وجوه حتی برای خرید دارو شده است.»   وی اظهار داشت «ایران نمی‌تواند از پول خود برای اطمینان از دسترسی به واکسن کرونا استفاده کند و حتی نمی‌تواند چند دوز واکسن آنفلوآنزا بخرد.»   وزیر امور خارجه تاکید کرد «هرچه آمریکایی‌ها درباره عدم تاثیر تحریم هایشان بر موارد انسانی ایران می‌گویند، دروغ محض است و این اساسا تروریسم پزشکی و درمانی است.»  بیشتر بخوانید:  واشنگتن اختیاری برای فعال کردن اسنپ بک ندارد مقابله ایرانِ تحت تحریم با کرونا ارزشمند است وی در پاسخ به پرسشی در مورد تلاش واشنگتن برای اعمال یک جانبه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران نیز گفت «بیشتر اعضای شورای امنیت سازمان ملل، با این اقدام مخالف هستند؛ کشور‌های جهان برای محافظت از خود در برابر دستورات اقتصادی واشنگتن به طور فزاینده‌ای دلار آمریکا را رها می‌کنند.»   وزیر امور خارجه در پایان گفت «حتی متحدان اروپایی واشنگتن نیز تاکید کردند که تعهدات خود در چارچوب برجام را که سبب لغو تحریم‌های سازمان ملل شد، کنار نمی‌گذارند.»   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل برجام تحریم های آمریکا وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آمریکا و انگلیس امروز دور جدیدی از تحریم‌ها را با ادعای اینکه پاسخ ایران به جنایات رژیم اسرائیل باعث جنگ گسترده‌تری در غرب آسیا می‌شود، علیه ایران اعمال کردند.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا ۱۶ فرد و ۲ نهاد در ایران را که موتورهای پهپاد تولید می‌کردند را تحریم کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • سالیوان: واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • سالیوان : واشنگتن تحریم های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است