Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه پیام‌نور یکشنبه 6 مهرماه در مراسم امضای تفاهم‌نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان این که حل مشکلات دانشجویان در اقصی نقاط کشور برای دسترسی به ابزارهای الکترونیکی مهم‌ترین دغدغه ما از زمان شیوع بیماری کروناست، افزود: با امضای این تفاهم نامه که برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور می‌توانند تا سقف 20 میلیون تومان از کالاها و خدمات کالاکارت با کارمزد 2-4 درصد بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نحوه بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه کالاکارت اظهار کرد: دانشجویان در این طرح نیازی به سپرده‌گذاری نداشته و می‌توانند برای خرید کالای مورد نظر خود از تسهیلات قرض الحسنه آنی استفاده کرده و در دوره های 6، 9، و 12 ماهه نسبت به بازپرداخت این تسهیلات اقدام نمایند.

وی از امکان استفاده مجدد از کالاکارت بعد از تسویه کالای نخست خبر داد و  یادآور شد: در این تفاهم نامه، دانشجویان می توانند پس از خرید کالای مورد نظر و بازپرداخت اقساط آن به طور کامل، درخواست مجدد خود را برای دریافت کالای دیگر اعلام نمایند.

زمانی اظهار کرد: با شروع بیماری کرونا، آموزش های الکترونیکی به سرعت در دانشگاه پیام نور تقویت شد به طوری که در ترم تابستان گذشته، 100 درصد دروس به صورت الکتروینکی در استانها ارائه شد و در ترم جاری هم تمامی کلاس های تئوری به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی دسترسی دانشجویان به تجهیزات را مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها در ترم گذشته دانست و گفت: خوشبختانه با خدماتی که کالا کارت بانک مهر ارائه می‌دهد، دانشجویان دانشگاه دولتی پیام‌نور می‌توانند علاوه بر تسهیلات وام قرض‌الحسنه شهریه که تا سقف 20 میلیون تومان مانند سال گذشته به قوت خود باقی است، لوازم مورد نیاز خود از قبیل، لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت، کامپیوتر و .. را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مهر تهیه و با کارمزد 2 تا چهار درصد طی یکسال پرداخت کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این تفاهم نامه در 2 بخش تنظیم شده است، اظهار کرد: بخش دوم این تفاهم‌نامه ویژه کارکنان اداری و علمی دانشگاه پیام‌نور است که می‌توانند تا سقف 30 میلیون تومان از کالا و خدمات کالا کارت بانک مهر با کارمزد 2- 4 درصد بهره‌مند شوند.

وی در پایان اظهار کرد: در هر دو بخش این تفاهم‌نامه، دانشجویان و کارکنان می‌توانند به محض دریافت کالاکارت نسبت به خرید کالا اقدام نموده و بازپرداخت اقساط از یک ماه بعد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1074013 برچسب‌ها دانشگاه پیام نور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور تفاهم نامه قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در نشست امضای این تفاهم‌نامه رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: با توجه به ظرفیت بالقوه و بالفعلی که دانشگاه صنعتی شریف دارد امیدواریم بتوانیم با همکاری موثر در حوزه‌های مختلف فناورانه و دانش بنیان به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم و با بومی‌سازی ملزومات وارداتی، ارتقای کیفیت و ایجاد ارزش افزوده بالاتر از محصولات پالایشی، با تحولات آینده در روند جهانی هم‌مسیر شده و توسعه یابیم تا گامی اساسی در فراگیری خودرو‌های الکتریکی و پیشرفت این صنعت برداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه صنعت روانکار صرفا اختصاص به خودرو ندارد و نقش اساسی در تمامی صنایع کشور ایفا می‌کند، امیدواریم با برنامه‌هایی که در زمینه داخلی‌سازی مواد اولیه و استفاده از فناوری‌های نوین در تولید محصولات شرکت نفت ایرانول داریم، بتوانیم با حداکثر توان موجود در این دانشگاه، در راستای ارتقای این شرکت در بازار‌های داخل و خارج از کشور همکاری کنیم.

در ادامه این جلسه اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول نیز ضمن معرفی توانمندی‌های شرکت نفت ایرانول گفت: شرکت نفت ایرانول با سابقه‌ترین شرکت در صنعت روانکار کشور است که با دارا بودن دو پالایشگاه تهران و آبادان، ظرفیت بالایی در حوزه پیشرفت‌های دانش بنیان دارد. ما به دنبال تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت و اجرایی شدن پروژه‌هایی در زمینه توسعه و ارتقای کیفیت محصولات، ایجاد ارزش افزوده در محصولات جانبی، بهبود و تحول در فرایندها، بومی‌سازی مواد اولیه، به کارگیری فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی و توسعه سرمایه انسانی متخصص هستیم.

وی افزود: با توجه به آینده صنعت روانکار و ورود خودرو‌های برقی در سال‌های آینده باید تحقیقات و پژوهش در راستای محصولات این حوزه از جمله؛ انواع روغن‌های دارای عمر روانکاری بالا و گریس‌های خاص را آغاز کنیم.

در ادامه تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین طرفین توسط سید عباس موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و عیسی اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به امضاء رسید.

گفتنی است در این پایان جلسه مقرر شد با تشکیل جلسات مشترک ماهانه روند توسعه و پیشرفت مفاد تفاهم‌نامه، بررسی شده و اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان