Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس ایران و السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:10 به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش آریا، پرسپولیس و السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس ایران در یک گروه سخت و عجیب موفق شد که صدرنشین شود. سرخ ها در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 3 پیروزی آوردند( دوبار پیروزی برابر التعاون و یک بار برابر الشارجه)، یک تساوی برابر الشارجه آوردند و دو بار نیز برابر الدحیل قطر شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ ها در آخرین بازی خود برابر الشارجه با نتیجه 4 بر 0 پیروز شدند. درخشش بازیکنان تازه وارد پرسپولیس، هواداران این تیم را حسابی امیدوار کرده است.
در آن سوی میدان السد قطر به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شده است. آن ها در گروهی بودند که تیم قدرتمند النصر عربستان موفق شد صدرنشین شود. السد در این گروه 2 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست به دست آورد و با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. شاگردان ژاوی هرناندز همچنین 14 گل زدند که یک آمار ویژه است و این هواداران پرسپولیس را نگران می کند. بغداد بونجاح، سانتی کازورلا و اکرم عفیف، تاثیرگذار ترین بازیکنان خط حمله السد هستند.
پرسپولیس و السد تقابل های مهم و حساسی با یکدیگر داشتند. آن ها در سال 2018 چهار بار به مصاف هم رفتند که در مرحله گروهی یک بار السد موفق به پیروزی شد و یک بار نیز پرسپولیس پیروز میدان شد. در همان سال 2018 پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با یک تساوی و یک پیروزی موفق شد به فینال صعود کند. این دو تیم همچنین در سال 2019 نیز در مرحله گروهی باز هم به مصاف هم رفتند که یک بار پرسپولیس پیروز میدان شد و یک بار السد. دیدارهای پرسپولیس و السد به حدی مهم بود که ژاوی در نشست خبری خود پرسپولیس را یکی از سخت ترین رقبای خود معرفی کرد.
سرمربی سرخپوشان با در اختیار داشتن تمامی شاگردانش، احتمالا با همان ترکیب دیدار قبلی که برد جالب توجهی مقابل الشارجه ثبت کردند، تیمش را روانه بازی با السد قطر کند. در این بازی حامد لک در پنجمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس در سودای یک شب رویایی مقابل السد خواهد بود. چهارمین کلین شیت او می‌تواند طلایی ترین شب فوتبالی‌اش را رقم بزند و باید دید مقابل خط هجومی قدرتمند حریف اینبار چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.
در خط دفاعی بار دیگر زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان شکل خواهد گرفت و در سمت راست سیامک نعمتی و در سمت چپ نیز سعید آقایی حضور خواهند یافت. سیدجلال حسینی علیرغم حضور در نشست خبری در این بازی نیمکت نشین خواهد بود. در خط میانی بار دیگر کمال کامیابی‌نیا نیمکت نشین است تا زوج احمد نوراللهی و میلاد سرلک در کنار بشار رسن و احسان پهلوان برابر حریف قرار گیرند.
بشار رسن و خصوصا پهلوان نمایشی موفق برابر الشارجه به جا گذاشتند و تکرار آن مقابل السد شاید بتواند کار سرخپوشان را برای دستیابی به نتیجه مطلوب‌تر در مسیر هموارتری قرار دهد. در خط حمله نیز شاهد حضور زوج وحید امیری و عیسی آل کثیر خواهیم بود. دو بازیکنی که برابر الشارجه اولین گل خود را در این تورنمنت به ثمر رسانده‌اند و اکنون با روحیه‌ای بالا آماده این بازی بزرگ خواهند بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتش سرخ شاگردان ژاوی پرسپولیس مرحله یک هشتم نهایی پرسپولیس و السد برابر الشارجه مصاف هم یک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شاگردان اوسمار ویه را امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.   بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.   در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد، اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.   در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.   پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • شهرداری گرگان با کمک هواداران، مهرام را شکست داد
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار