Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@21:20:09 GMT

آخرین وضعیت مصدومیت خطرناک سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۹۳۸۷

آخرین وضعیت مصدومیت خطرناک سردار آزمون

مصدومیت سردار آزمون جدی نیست و او به دیدار بعدی تیمش در لیگ برتر روسیه می‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ شب گذشته در جریان برتری ۶ بر صفر تیمش مقابل اوفا دچار مصدومیت شد. سردار در بازی دیشب یکی از ستاره های تیمش بود اما مجبور شد به دلیل آسیب دیدگی زمین را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون پس از ثبت دو گل و گرفتن یک پنالتی در بازی، در دقیقه ۸۰ به دلیل ناراحتی و آسیب دیدگی شدید از ناحیه پای چپ روی زمین افتاد و درنهایت سرمربی تیم چاره ای جز تعویض او پیدا نکرد. درباره وضعیت سردار گفته می‌شد مصدومیت او شدید است و ممکن است مدتی دور از میادین باشد اما بعد از معاینات پزشکی مشخص شد که او مشکل جدی ندارد.

آزمون از صبح امروز تمرینات فیزیوتراپی را روی پای مصدومش آغاز کرده و سپس با دوچرخه ثابت هوازی کار کرده است. او با نظر پزشکان به زودی آماده بازگشت می‌شود و مشکل خاصی ندارد.با این شرایط سردار می تواند زنیت را در مسابقه بعدی لیگ برتر روسیه همراهی کند و مصدومیت او کاملا به خیر گذشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان _ حسین قربانی؛ برای در امان ماندن از خطرات تردد از عرض خیابان و یا استفاده از حمل و نقل عمومی شهروندان تهرانی مجبور هستند از پل‌های مکانیزه استفاده کنند تا به مقصد برسند.

ساعت حوالی یک ظهر است پیرزنی که به آرامی قدم برمیدارد به یکی از پل‌های مکانیزه می‌رسد که هنگام مشاهده پله برقی خاموش این پل آهی از نهادش بلند می‌شود، اما مجبور است ارتفاع بلند این پله برقی را طی کند تا به آن سوی خیابان برسد و آرام آرام قدم روی پله می‌گذارد و خودش را بالا می‌کشد و زیر لب حرف‌هایی می‌زند و از این وضعیت گلایه می‌کند در گوشه دیگری از شهر مادری با کالسکه خودش را به پل مکانیزه می‌رساند تا به آن سوی خیابان برود، اما پله برقی خاموش این پل مجبورش می‌کند کودکش را بر روی دستانش به بالا ببرد، اما نگاه ملتمسانه او انتظار کسی را می‌کشد تا کالسکه کودکش را تا آن سوی پل حمل کند این تنها گوشه‌ای از مشاهدات در خیابان‌های پایتخت است که مشکلاتی را بر عبور مرور شهروندان ایجاد کرده است.

یکی از مطالبات همیشگی شهروندان از مدیریت شهری حل مشکل پله برقی‌های خاموش در شهر است که سال گذشته مدیرعامل سابق سازمان زیباسازی شهر تهران گفته بود ۵۰۰ یونیت پله برقی در پایتخت وجود دارد که این ناوگان پله برقی قدیمی و از سال ۸۳ نصب شده است و تعداد زیادی از این پله‌ها نوسازی نشده است.

علی‌رغم اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت پله برقی‌های خاموش سطح شهر، اما همچنان این مشکل در برخی از پل‌های مکانیزه ادامه دارد و باعث ایجاد اختلال در تردد مردم شده است.

اواخر سال ۱۴۰۲ و همزمان با بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران گلایه‌های متعدد مردم از این موضوع به شورای شهر تهران رسید و اعضای این شورای با رأی خود مدیریت پل‌های مکانیزه را به معاونت فنی و عمران شهرداری تهران سپرده و بودجه نگهداشت پل‌ها را نیز از سازمان زیباسازی کسر و به بودجه معاونت فنی و عمرانی اضافه کردند.

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: گلایه به حق مردم تهران در خصوص خرابی پله‌برقی برخی پل‌های مکانیزه را از ایام پایانی سال گذشته در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی در این خصوص با معاونت خدمات شهری و معاونت ترافیک شهرداری تهران ظرف دو هفته گذشته برگزار شده است گفت: همزمان موضوع انتقال حقوقی وظیفه مدیریت پل‌های مکانیزه به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران پیگیری شده که در شرف انجام است، اما در این مدت موضوع رها نشده بود بلکه پیگیری‌ها از پیمانکاران و تولید کنندگان انجام شده است.

حق‌بین گفت: مسئله خرابی پله‌برقی‌ برخی پل‌های مکانیزه تهران در چند بخش بررسی و پیگیری می‌کنیم که در بخش اول ۶۰ یونیت جدید است که باید جایگزین پله‌های برقی فاقد کارایی شوند و اولین پروژه در بزرگراه شهید چمران و محدوده گیشا در حال اجرا است به صورتی که پل جمع‌آوری شده و پل جدید با شکل جدید ظرف دو هفته آینده نصب خواهد شد.

وی افزود: این رویه برای ۵۹ یونیت دیگر ظرف چهار ماه آینده دنبال خواهد شد و تاکید شده که این کار با سرعت بالاتری انجام و ظرف سه ماه به پایان برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده و اقدامات در دست اجرا تعداد کمتری از پله‌برقی‌های شهر خاموش باشند گفت: برخی از پل‌های مکانیزه اساساً کارایی ندارند با هماهنگی معاونت ترافیک شهرداری و پلیس راهور باید جمع‌آوری یا تبدیل به رمپ شوند که با طرح‌های جایگزین و آرام سازی معابر این امکان فراهم خواهد شد و تعدادی از پل‌های مکانیزه ممکن است حذف شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا