Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی طرح ساماندهی کال شهرک شهید باهنر مشهد افزود: با تبدیل حاشیه به متن شهر، این مناطق از تمامی مزیتهای موجود در شهر استفاده خواهند کرد.
وی اضافه کرد: امروز شاهد اهتمام مسوولان شهری و استانی به حاشیه شهر مشهد هستیم و متولیان زیادی برای عمران و آبادانی کامل این منطقه پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در حال حاضر دغدغه حاشیه شهر در حال برطرف شدن است و همه مسوولان از جمله سپاه، حوزه قضایی، دادگستری، اطلاعات، نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی در راستای حل مشکلات امنیتی، محیط زیست، عمران و آبادانی اهتمام ورزیده‌اند.
علم الهدی افزود: خشنودی مقام معظم رهبری حل این مشکل است و عشق و ارادت به مقام ولایت، مسوولان را وادار به اهتمام بیشتر نسبت به رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد کرده ‌است.
وی در خصوص مشکلات موجود در شهرک های شهید باهنر و رجایی مشهد گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مساله در این منطقه، مسکن است که در جهت رفع آن، ۶ هزار مسکن برای ساکنان این دو شهرک ساخته می‌شود.
پروژه کلنگ‌زنی طرح ساماندهی کال شهرک شهید باهنر مشهد در راستای کلنگ زنی ۱۲ پروژه حاشیه شهر با شعار "یک حاشیه کمتر، صدها فرصت بیشتر" در محل ورودی شهر مشهد از جاده سرخس انجام شد و شامل بدنه سازی کال، تعریض پل و ایجاد پارک خطی است همچنین زمان بندی پیش بینی شده نیز برای اجرای آن ۲۳۰ روز است.
همچنین امروز در حاشیه این مراسم، جلسه ستاد حاشیه شهر مشهد با حضور نماینده ولی فقیه، شهردار مشهد، مدیرکل اطلاعات، رییس کل دادگستری استان خراسان، فرماندار مشهد و فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز در مسجد حضرت ابوالفضل برگزار شد.
شهردار مشهد در این نشست به آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه بزرگ با شعار "یک حاشیه کمتر، صدها فرصت بیشتر" در هفته گذشته اشاره کرد افزود: پروژه‌های مهم شهرک شهید رجائی شامل تقاطع غیر همسطح مصلی، پارک پنج هکتاری خانواده، پارک ۷۰ هکتاری و پایانه شرق است.
محمد رضا کلایی افزود: تعریض معابر، ایجاد کتابخانه و سالن ورزشی در جوار بوستان نصرت و ایجاد بوستان‌های محلی از دیگر پروژه های در دست اقدام در این شهرک است.
شهردار مشهد در خصوص پروژه های محدوده شهید باهنر نیز گفت: از جمله پروژه‌های این شهرک می توان به ایجاد بوستانهای محلی و ایجاد کتابخانه اشاره کرد که اجرایی شدن این پروژه‌ها در کنار حمایت تمامی دستگاه ها، با مشارکت مردم انجام می‌شود.
کلایی پیش از این اعلام کرده بود: در شورای تامین استان با مدیریت موضوع و هماهنگی دستگاه ها توسط مدیرکل اطلاعات استان، تفاهم نامه‌ای بین آستان قدس رضوی، دولت، شهرداری مشهد و سایر عناصر تصمیم‌گیر منعقد و مقرر شد به صورت ویژه در شهرکهای شهیدان رجایی و باهنر پروژه های مهمی اجرا شود و نتایج این تفاهم‌نامه در ١٠ ماه آینده قابل رویت است.
در این راستا عملیات اجرایی ساخت ١٢ طرح شهری در شهرکهای شهید رجایی و شهید باهنر مشهد با ۲۴ هزار میلیارد ریال اعتبار روز سوم مهر ماه جاری آغاز شد.

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد آستان قدس رضوی سرخس مقام معظم رهبری دولت شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد آستان قدس رضوی سرخس مقام معظم رهبری دولت شورای اسلامی شهر مشهد شهرداری مشهد مشهد آستان قدس رضوی سرخس مقام معظم رهبری دولت شورای اسلامی شهر مشهد اخبار کنکور حاشیه شهر مشهد شهید باهنر پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان در بیانیه‌ای اعلام کرد:عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشت.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلٰکِنَّ اللَّهَ رَمیٰ وَلِیُبلِیَ المُومِنینَ مِنهُ بَلاءً حَسَنًا ۚ إِنَّ اللَّهَ سَمیعٌ عَلیمٌ. انفال﴿۱۷﴾

(ای رسول)، چون تو تیر (یا خاک) افکندی نه تو بلکه خدا افکند (تا کافران را شکست دهد) و برای آنکه مومنان را به آزمونی نیکو از سوی خود بی‌ازماید، که خدا شنوا و داناست.

 پس از گذشت مدت‌ها انفعال نهاد‌های امنیتی و سایر نهاد‌های مرتبط، عاقبت زمان عمل به وعده انتقام که سران جمهوری اسلامی بار‌ها این وعده را داده بودند در بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرا رسید، که نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشت.

 این آتش باران موشکی نشان از اراده راسخ سپاه حق، جهت تمامیت ارضی کشورمان و نوعی دفاع مشروع بود. عملیات بامداد یکشنبه باعث شد، پس از ۱۹۰ روز جنایات خشونت‌آمیز و نسل‌کشی رژیم خبیث صهیونیستی، مردم و کودکان مظلوم غزه، شبی را در آرامش سپری کرده و نور امیدی را در قلب جبهه مقاومت و مجاهدان فلسطینی تاباند.

 کارکرد دستگاه‌های امنیتی و همچنین دستگاه امور خارجه جمهوری اسلامی در روز‌های اخیر، به دنیا فهماند که تهدید‌های دشمن پوشالی است و هرگونه اقدامِ عبث و تهاجم دیگر، منجر به زدن سیلی مقتدرانه‌تر و به‌مراتب سنگین‌تری به صهیونیست‌ها می‌شود.

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان، یاد شهیدان راه قدس از‌جمله شهید طهرانی مقدم، شهید موسوی، شهید زاهدی را گرامی می‌دارد و ضمن قدردانی از مردان با شهامت و سلحشور سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح کشور، این عملیات غرور‌آفرین را به فرماندهی معظم کل قوا و جامعه اسلامی و ملت عزیز و صبور ایران تبریک عرض نموده
و حمایت خود را از تصمیم‌گیری‌های شورای عالی امنیت اعلام می‌داریم.

وَ السَّلامُ عَلی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدی‌

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان

دیگر خبرها

  • امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود
  • امام جمعه آبادان : از فردا به کم حجاب ها به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • پاسخ شدیداللحن مازیار لرستانی به جنجال رابعه اسکویی درباره شایعه ازدواج‌شان
  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد