Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است، اظهار کرد: نمایشگاه امسال فضای خاصی دارد که با توجه به شرایط کرونایی با ابتکار خاصی برگزار شده است.
وی افزود: در غرفه های این نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات نیروها در مقیاس کوچک به نمایش گذاشته شده تا بازدیدکنندگان در جریان  دستاوردها قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ حیدری  درباره انتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل جوان در این نمایشگاه  اظهار کرد: همانطوریکه هر سلاحی یک بردی داشته، هر نمایشگاه هم برد خاص خود را دارد و این نمایشگاه می تواند در قیاس با هفته دفاع مقدس به همین اندازه مفید واقع شود، زیرا نسل جوان ما تشنه بیشتر دانستن هستند که باید مسئولان روی موضوع بهتر دانستن و اطلاعات بیشتر دادن کمک کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دفاع مقدس گنجینه‌ای است که دانش در آن نهفته  و این نمایشگاه گوشه ای از تلاش های دفاع  مقدس است و استمرار این تلاش می تواند برای نسل جوان ما موثر باشد تا با دفاع مقدس ارتباط بهتری برقرار کنند.
وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم  انقلاب تاکید کردند ضروری است با گذشت زمان از دفاع مقدس، جوانان هر روز با فرهنگ و دستاوردهای این دفاع بیشتر آشنا شوند.
امیر حیدری در مورد جایگاه ارتش در میان مردم گفت: الحمدلله ارتش پل گستره عظیم ولایت مداری و پا در رکابی است و در قلب مردم جای خود را باز کرده  و همواره ارتش فدای ملت و ملت فدای ارتش است و این امر در بیانات رهبر انقلاب همواره مورد تاکید قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد:  چهل سال از دفاع مقدس گذشته و همانگونه رهبر معظم  انقلاب تاکید کردند باید جوانان را بیشتر با نمادها و معارف دفاع مقدس آشنا کنیم، در این چهل سال تجربیات مختلف اندوخته ایم تا به نسلهای مختلف بگوییم که چگونه در این سالها از  انقلاب دفاع کردیم و اگر جنگی اتفاق بیفتد شما عزیزان وظیفه داریداز کیان اسلامی دفاع کنید چرا که ما در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک عزیز کشورمان از دست ندادیم.

برچسب‌ها باغ‌ موزه دفاع مقدس دفاع مقدس کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس دفاع مقدس کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس باغ موزه دفاع مقدس دفاع مقدس کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری آذربایجان غربی با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ هنر شهرستان ارومیه برگزار شد و ضمن آن  حسین غفاری از نویسندگان پیشکسوت عرصه ادبیات دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به عنوان چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۳ شمسی معرفی شد و از سال‌ها تلاش و کوشش ایشان در این عرصه با اهدای 

«حسین غفاری» متولد سال ۱۳۴۵ شمسی در شهرستان ارومیه و یکی از نویسندگان پرتلاش و متعهد عرصه ادبیات دفاع مقدس و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان است که تولید و انتشار چندین عنوان کتاب از جمله «مشک و بیدمشک، براده‌های خورشید، جاده‌های سخت، نورنامه، آسمان به گوش، نسل خورشید، آینه‌های اخلاص و مسافر با موضوع دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود دارد.

بیش از این نیز واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی طی سال ۱۳۹۷ شمسی در قالب ویژه برنامه ادبی «گوروش» از حسین غفاری تجلیل کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • صوتی کمتر شنیده شده از سه اسطوره دفاع مقدس حین عملیات
  • جوان عزیز ؛ این دفاع ضروری بود
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی ارتش در مرزهای شرقی ایران
  • شاخصه اصلی ارتش، ولایتمداری است
  • نمایشگاه دستاوردهای پایگاه هوانیروز در مشهد مقدس