Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@18:45:34 GMT

ساخت مدرسه نیاز امروز کشور است

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۹۴۹۲

ساخت مدرسه نیاز امروز کشور است

رئیس دفتر مقام ‌معظم رهبری با اشاره به فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: ساخت مدرسه و کمک به پرورش نسل آینده، نیاز امروز و اولویت نخست کشور است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر مقام‌معظم‌رهبری در مراسم ساخت هزار و 400 مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور اظهار کرد: مردم ایران در ماجرای کرونا و راه‌اندازی موج همدلی‌ و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی و بسته‌های معیشتی برای آسیب‌دیدگان از این بیماری شاهکار کرده و چشم دنیا را به خود خیره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای گسترده ستاد اجرایی به ویژه در ایام کرونا خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، امروز آبروی نظام است و حضور این ستاد و بنیاد برکتش در مناطق محروم حقاً و انصافاً موجب ایجاد برکت در این مناطق بوده است.

گلپایگانی عنوان کرد: ساخت مدرسه و کمک به پرورش نسل آینده، نیاز امروز کشور و اولویت اول شماست، استعدادهای درخشان فراوانی در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم داریم و هرقدر در این خصوص خدمت کنید و سرمایه و زمان و توجه بگذارید ارزشمند است و جای کار دارد.

در این مراسم که در محل نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در تهران برگزار می‌شد، ۱۵ مدرسه کانکسی مجهز به عشایر کرمانشاه ، ۱۰ دستگاه ون برای بازماندگان از تحصیل در سیستان‌وبلوچستان و ۵۰هزار بسته نوشت‌افزار برای توزیع در مناطق محروم استان تهران تحویل وزارت آموزش و پرورش شد.

انتهای پیام/4106/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: ساخت مدرسه رئیس دفتر مقام معظم رهبری ستاد اجرایی فرمان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع با هزار متر زیربنا و ۳۰ میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور ساخته خواهد شد.

محمدربیع یگانه افزود: در این مرکز بهداشت خدمات مشاوره‌ای، روانشناسی، مشاوره‌های حین ازدواج، طب کار به جمعیت ۱۹ هزار نفر ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان