Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین معارفه سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان برگزار شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان،آیین معارفه سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان و تکریم مدیر کل سابق این دفتر با حضور ریاست سازمان امور دانشجویان و مدیران این سازمان برگزار شد

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی عرفان شمس را به سمت سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش در حکم مجتبی صدیقی خطاب به دکتر شمس آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم که بر اساس رهنمود‌های دولت تدبیر و امید و اهداف، خط مشی‌ها و برنامه‌های راهبردی سازمان در ارتقاء کمی و کیفی هرچه بیشتر و ساماندهی امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات، گام‌های موثرو مفیدی برخواهید داشت.

توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

گفتنی است رئیس سازمان امور دانشجویان در نامه جداگانه‌ای از خدمات و تلاش‌های دکتر ماهرو غدیری، مدیرکل سابق دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات این سازمان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتصاب سازمان امور دانشجویان مجتبی صدیقی عرفان شمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی