Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق از انفجار بمب در مسیر کاروان نظامی ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا در استان ذیقار عراق خبر داد.

در بیانیه اداره اطلاع رسانی عراق آمده است:  بمبی در مسیر عبور کاروان حامل تجهیزات ائتلاف بین المللی در ناحیه البطحاء در استان ذیقار منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره اطلاع رسانی عراق اعلام کرد: بر اثر این انفجار خساراتی به یکی از خودروهای این کاروان آمریکایی وارد شده است.

کد خبر 5034322

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق استان ذیقار ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل دونالد ترامپ ایران امارات متحده عربی بحرین لبنان ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عربستان سعودی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت عراق: به یک هدف مهم در ایلات اشغالی حمله کردیم

به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که مجاهدان ما در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر در غزه و در حمایت از مردم این باریکه و همچنین در پاسخ به حمله به پایگاه حشد الشعبی به یک هدف مهم در ایلات اشغالی حمله پهپادی کرده‌اند.

ساعتی پیش ابوآلاء الولائی دبیرکل جنبش مقاومت کتائب سیدالشهدا عراق بامداد شنبه به انفجار در یک پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق واکنش نشان داد و تهدید کرد که حتما به این حمله پاسخ داده می‌شود.

سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) بامداد امروز (شنبه) در بیانیه‌ای وقوع انفجار در پایگاه نظامی کالسو واقع در شمال استان بابل را تائید کرده بود.

در بیانیه بسیج مردمی عراق آمده است: انفجاری در مقر نیرو‌های حشد الشعبی در پایگاه نظامی کالسو در منطقه المشروع در شمال استان بابل رخ داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بلافاصله تیم تحقیقاتی در محل حاضر شد و این انفجار خسارات مادی برجای گذاشته و شماری نیز زخمی شدند که پس از تکمیل تحقیقات اولیه جزئیات این انفجار متعاقبا اعلام خواهد شد.

در همین رابطه مدیر دفتر المیادین در بغداد گزارش داده که این حملات تجاوزکارانه ورودی اصلی پایگاه کالسو، یک گاراژ خودرو و دو دفتر نیرو‌های حشد الشعبی را هدف قرار داده و شدت حملات قوی بوده است.

وی همچنین گفته که این مقر حشد الشعبی با سه حمله مورد هدف قرار گرفته است و حداقل ۳ نفر مجروح شده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مقاومت عراق: به یک هدف مهم در ایلات اشغالی حمله کردیم
  • جزئیات حمله به یک پایگاه نظامی در عراق +فیلم
  • بیانیه حشدالشعبی عراق درباره انفجار در یک پایگاه نظامی
  • انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد +فیلم
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد
  • فوری | وقوع انفجار در یک مقر نظامی در عراق
  • ببینید | تصاویر تازه از انفجار مقر نظامی حشدالشعبی در استان بابل عراق
  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع انفجار در یک مقر نظامی در استان بابل عراق
  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان