Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خراسان رضوی در بازدید از فولاد خراسان این مجتمع را به عنوان طلایه دار استاندارد کیفیت در محصولات فولادی ساختمانی کشور نام برد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، سید مهدی اصغریان، رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خراسان رضوی و هیات همراه در روز پنج شنبه 3 مهر ماه 1399 از خطوط تولید کارخانه بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت ها و روند تولیدات این مجتمع عظیم صنعتی در شرق کشور قرارگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بازدید به گفته وی این مجموعه دارای مدیریت توانمند و نیروی انسانی متخصص و متعهد است که توانسته تکریم، پاسخ گویی، صداقت، رضایت مندی مصرف کنندگان را جلب کند.
سیدمهدی اصغریان در بازدید از واحد های دیگر صنعتی استان گفت: با توجه به جایگاه شهرستان نیشابور به عنوان قطب دوم صنعتی استان و نیز جایگاه فولاد خراسان در کشور به عنوان واحد صادر کننده نمونه کشوری و استانی، این بازدید در خصوص ارزیابی از واحد های صنعتی شهرستان برای رعایت حقوق مصرف کنندگان با هماهنگی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان نیشابور که از فعال ترین انجمن ها در کشور می باشد، انجام شد.
در پایان بازدید رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خراسان رضوی از صنعتگران شریف شهرستان نیشابور که برای رشد و تعالی تولید کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی فعال هستند، قدردانی نمود.
گفتنی است این انجمن هم زمان از دیگر واحدهای صنعتی این شهرستان منجمله نخریسی خسروی، پاک فیروزه، جهان الکتریک، تولیدی ماسک صورت توسلی بازدید بعمل آورد.
شایان ذکر است انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازمانی مردم نهاد است که در راستای حمایت از مصرف کنندگان در سال 1385 با تصویب هیات وزرا با گستره فعالیت در سطح ملی پروانه خود را از وزارت کشور دریافت و شروع به کار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان فولاد خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس دانشگاه صنعتی اراک در این نشست با بیان اینکه این همایش با ۶۰۰ دستاورد علمی، تخصصی و صنعتی در سطح کشور و بین الملل از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در این دانشگاه برگزارخواهد شد، گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری همایش از مهر ماه سال گذشته انجام شده و ۶۱۰ مقاله از ۵۰ دانشگاه برتر کشور برای شرکت در این همایش ارسال شد که ۴۶۰ مقاله علمی انتخاب شد.
گودرزی با بیان اینکه برگزاری این همایش معرفی جلوه‌ای از علم و صنعت استان به کشور است، افزود: در همایش پنج کارگاه تخصصی و چهار سخنران با نشست‌های کاملا علمی و تخصصی و نمایشگاهی از دستاورد‌های به روز در سطح استان و ملی به نمایش خواهیم گذاشت.
او گفت: مشارکت علمی، جهش تولید و توسعه صنایع مردم نهاد شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران است.
استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: با بر گزاری سی و دومین همایش بین‌المللی مکانیک در تراز نام صنعتی استان، رویداد شاخصی را در تاریخ نظام علمی استان رقم بزنیم.
مخلص الائمه افزود: بدنه مربوط با موضوع صنعت، دانشجویان صنعتی و دیگر دانشجویان در جریان این رویداد باشند و در برگزاری همایش از صنایع و انجمن‌هایی از جمله قطعه سازان، نفت و گاز، آب سنگین و ایزوگام دلیجان کمک بگیریم.
او همچنین گفت: برای حضور مردم در محل همایش تمهیدات لازم اندیشیده شود.
در پایان این نشست از شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود