Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حاتم شاکرمی» درباره تاخیر در پرداخت بیمه بیکاری مشمولین در سه ماهه خرداد لغایت مرداد، توضیح داد: سازمان تامین اجتماعی پرداخت این مبالغ را دنبال کرده و در این زمینه بخشی از مقرری مشمولین توسط سازمان پرداخت شد و  پرداخت سایر متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نشست بررسی فنی سامانه جامع روابط کار، افزود: هدف از ایجاد سامانه جامع روابط کار ارائه خدمات الکترونیکی با سرعت، شفافیت و سلامت بیشتر در راستای سیاست‌های وزارت تعاون در اجرای دولت الکترونیک است.

معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: تداوم این خدمات را بدون بازگشت به روش‌های سنتی، با اصلاح نواقص احتمالی و بهبود مستمر آن‌ ادامه می‌دهیم.

وی افزود: با همراهی همکاران ستادی و اجرایی برای ارتقای این خدمت، زیرساخت‌های این سامانه نیز ترمیم‌خواهد شد.

شاکرمی یادآورشد: با مشارکت مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون، این سامانه نوپا که به طور طبیعی همراه با اشکالات جزئی است، تقویت خواهد شد.

وی افزود: در توسعه مراکز ثبت نام و احراز هویت کارگران و کارفرمایان در تلاش هستیم به غیر از پیشخوان و با همکاری بانک رفاه از ظرفیت شعبات این بانک در سراسر کشور استفاده کنیم.

 معاون روابط کار وزارت تعاون بر ضرورت اطلاع رسانی درباره سامانه جامع روابط کار تاکید کرد و افزود: همه مدیران اجرایی باید فرایند این سامانه را برای جامعه هدف تشریح کنند.

به گزارش ایرنا، سامانه جامع روابط کاربا هدف ثبت الکترونیکی قراردادهای کار و تنظیم روابط کارگر و کارفرما در مرداد ۱۳۹۶ تصویب شد و  از ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرد. 

این سامانه جامع بوده و دارای سطوح کاربردی مختلف در حیطه درون سازمانی و ارباب رجوع است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا سازمان تأمین اجتماعی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حاتم شاکرمی معاونت روابط کار وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی بیمه بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا سازمان تأمین اجتماعی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بیمه بیکاری سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا سازمان تأمین اجتماعی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بیمه بیکاری اخبار کنکور سامانه جامع روابط کار رفاه اجتماعی وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به تاریخ پنجم تا یازدهم اردیبهشت به عنوان هفته کارگر گفت: در این هفته با اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه از کارگران قدردانی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه به‌مناسبت هفته کار و گارگر بیش از 300 برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود، گفت: پنجم تا یازدهم اردیبهشت  "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه متفاوت هدف‌گذاری شده است.

وی شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی با عنوان «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران  تصریح کرد: تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش  قشر کارگر در جامعه در برنامه‌های امسال تدارک دیده شد.

باقری خاطرنشان کرد: تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برنامه‌های متعددی را تدارک دیدند.

وی غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، در کنار برگزاری سی و پنجمین جشنواره قدردانی از نخبگان جامعه کار و تولید را گوشه‌ای از برنامه‌ها دانست و تاکید کرد:  تجلیل از 20 کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه و مسئول ایمنی نمونه در کنار برگزاری مانور ایمنی در کارگاه های پرخطر در سراسر استان، از جمله برنامه‌هاست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به دیدار با خانواده شهدای کارگری نیز اشاره کرد و گفت: با برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری دیدار با کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان انجام می‌شود.

وی نیروی کار را مهمترین سرمایه کشور دانست و بیان کرد: مجموعه  کار و تعاون و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

باقری به احیای تعاونی‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد نیز اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم در جهش تولید در شعار امسال توجه شده است و این به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌هاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک