Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، از بامداد امروز یکشنبه ۶ مهر ماه؛ تنش نظامی و درگیری بین نیروهای نظامی ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه اشغالی قره‌باغ بالا گرفت و در میان تبادل آتش بین دوطرف مناقشه، یک خمپاره به اراضی مرتعی روستای خلف‌بیگلو در خداآفرین اصابت کرد.

خمپاره مورد اصابت به اراضی مرتعی روستای خلف‌بیگلو از توابع شهرستان خداآفرین، خوشبختانه عمل نکرده و خسارت مالی و جانی در پی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای نظامی و مرزبانی آذربایجان شرقی در مرز منطقه‌ی اشغالی قره‌باغ بین جمهوری اسلامی ایران؛ در حالت آماده‌باش بوده و تحولات نظامی را رصد می‌کنند.

همچنین حضور نیروی انتظامی ایران در مرز آذربایجان برای دور کردن مردم و جوانان روستاهای قره‌داغ از محل درگیری حکایت دارد. رفته رفته به تعداد نیروهای انتظامی در اطراف رود ارس اضافه می‌شود.

تنش میان نیروهای نظامی ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه اشغالی قره‌باغ همچنان ادامه دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز در دیدار با فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در استان آذربایجان شرقی بااشاره به پیشرفت‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اوایل انقلاب اسلامی برای تأمین کوچک‌ترین تجهیزات نظامی برای مقابله با رژیم بعث مشکل داشتیم اما امروز در سایه تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا به جایی رسیده ایم که از شهرهای دور دست قلب اسرائیل را با موشک هدف قرار می‌دهیم؛ اقتدار نیروهای مسلح با قطع وابستگی تجهیزاتی افزایش پیدا کرده است.

وی بابیان اینکه نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب ترین قشر در بین اقشارهای مختلف جامعه هستند افزود: ارتش با ایثار و فداکاری و تقدیم بیش از ۴۸۰۰۰ شهید در جبهه‌های سخت جنگ تحمیلی وفاداری خود را به نظام و امام نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حملات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی را نشانگر پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی ایران و اطلاعات قوی نیروهای مسلح دانست و گفت: روز ۲۶ فروردین به عنوان یک روز تاریخی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسید و نشان داد نیروهای مسلح کشور در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارند و آماده مقابله با هرگونه ماجراجویی استکبار جهانی هستند.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: کارکنان ارتش نزد مردم عزیز و جز محبوب‌ترین قشر در بین اقشار مختلف جامعه هستند.

کد خبر 6080233

دیگر خبرها

  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • امروز ارتش به نقطه اوج رسیده است
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند
  • برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور