Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:55:58 GMT

انتشار «صدای زنگ قرآن»/ آلبوم سومین گندم رونمایی می‌شود+فیلم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۹۷۰۲

انتشار «صدای زنگ قرآن»/ آلبوم سومین گندم رونمایی می‌شود+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس صدای زنگ قرآن عنوان اثری از مجموعه سرودستان است که برای پخش از برنامه مدرسه تلویریونی ایران تولید و رونمایی شد.

امیرحسین کاکازاده مدیر مجموعه فرهنگی سرودستان در گفت‌و‌گو با فارس درخصوص این اثر گفت: مدرسه تلویزیونی ایران برنامه‌ای است که از اوایل شیوع کرونا به منظور برپایی کلاس درس از قاب تلویزیون تولید شد و از شبکه‌های آموزش، قرآن و چهار سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اثر برای زنگ قرآن برنامه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تولید شده که با شعری از رضا نباتی و آهنگسازی علی افسری و تنظیم سید شهاب‌الدین شوشتری تولید و پخش می‌شود. همچنین همخوانان این قطعه مهدی سلیمانی، محمدمیثم عظیمی و سیدمحمدصادق خادمی هستند. میکس و مسترینگ این اثر را هم حسن صفری به عهده داشته و گروه کُرال سُرودستان همخوانی این کار را انجام دادند.

 

 

انتشار و رونمایی آلبوم سومین گندم

کاکازاده از انتشار آلبوم سومین گندم خبر داد و گفت: این آلبوم در ادامه گندم یک و دو تولید شده و این مجموعه‌ها مطابق با کتاب‌های مقطع ابتدایی تولید می‌شوند و محور فعالیت آنها قرآن کریم است. به این شکل که مطابق کتاب قرآن و هدیه‌های آسمان کلاس‌های اول تا سوم ابتدایی قطعاتی با تکنیک آکاپلا و در قالب شعر و سرود تولید و با همخوانی کودکان قرآنی اجرا و منتشر شد.

این معلم قرآن برتر کشور از رونمایی این مجموعه طی روز‌های اخیر خبر داد و گفت: این آلبوم در سال تحصیلی جدید رونمایی و منتشر و در سراسر کشور توزیع و عرضه می‌شود. با توجه به شرایط کرونایی کشور و شرایط خاص آموزش‌های حضوری و غیر حضوری مدارس، استفاده از این مجموعه آلبوم‌ها به تمام معلمان کشور پیشنهاد می‌شود.

وی ادامه داد: تمام فعالیت ما زیر نظر دفتر تألیف کتب درسی است و آلبوم‌های این مجموعه مجوزهای لازم را با درجه ممتاز دریافت کرده‌اند.

به گزارش فارس آلبوم سومین گندم با صدای امیرحسین کاکازاده و همخوانی تعدادی از کودکان و نوجوانان با تنظیم علی افسری و مهدی شکارچی تولید شده است و میکس و مسترینگ آلبوم را حسن صفری به عهده داشته است. همچنین علاوه بر سرودها و شعرهای کتاب‌های درسی دبستان، از اشعار احسان جاودان به عنوان پیام‌های قرآنی استفاده شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن آموزش تولید مدرسه سومین گندم سرودستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در این همایش ضمن تقدیر از زحمات فعالان زنجیره تولید نان از مرحله داشت تا سر سفره مردم در استان، اظهارکرد : با اقداماتی از جمله اجرای الگوی کشت، اجرای کشت قراردادی و جهش تولید در دیمزارها، افزایش قابل توجه تولید گندم در برای سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نسبت به سال زراعی گذشته در سطح کشور و استان اتفاق افتاد و آذربایجان غربی به رتبه 5 کشوری در تولید گندم ارتقا یافت.

شهبازی تصریح کرد: شرایط محیط زیستی ثابتی برای تولید گندم ضرورت دارد که در بسیاری از کشورها وجود دارد و به رشد بالاتر تولید سالانه منجر می‌شود که بر اساس آمار فائو کشور چین بالاترین رکورد تولید گندم جهان را دارد و ایران نیز در رده 17 جهان با تولید بیش از 10 میلیون تن گندم قرار گرفته است.

 سطح زیر کشت گندم دیم در سال زراعی جاری 303 هزار هکتار و گندم آبی 105 هزار هکتار است و در حال حاضرمزارع از وضعیت سبز مطلوبی برخوردارند.

وی تاکید کرد: برای دست یابی به گندم با کیفیت باید برنامه ریزی جامعی برای کنترل آفت سن غلات در طول سال داشت و در این راستا ترویج و ترغیب زارعان در امر مبارزه با سن گندم الزامی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بر لزوم افزایش عملکرد تولید در واحد سطح و راندمان تولید و توجه ویژه به انبارداری این محصول در سیلوها، افزایش ضریب نفوذ دانش در بین زارعین و افزایش ضریب مکانیزاسیون در مزارع غلات تاکید کرد.

وی افزود : اجرای روش های به زراعی با محوریت مدیریت مصرف آب در مزرعه واصلاح الگوی کشت، جهش تولید در دیمزارها با ایجاد پایگاه های نو آوری دیم برای افزایش راندمان تولید و ترویج ارقام جدید گندم وجو برای افزایش تولید در دیمزارهای استان در جهت تحقق شعارسال با مشارکت بهره برداران در سال زراعی جاری در دستور کار قرار دارد.

برپایی نمایشگاهی از فرآورده های نان و گندم و سیاه چادر عشایری و پخت نان تازه توسط بانوان عشایری و تجلیل از زحمات فعالان زنجیره تولید نان از برنامه های جانبی این همایش بود.

شورای انقلاب فرهنگی ۱۱ مناسبت جدید را برای درج در تقویم رسمی کشور تصویب کرده که ۷ مناسبت از جمله "روز ملی گندم و نان" در ضمیمه تقویم رسمی کشور بنا بر جشن‌ها و آئین‌های شکرگزاری محصولات کشاورزی با هدف توسعه نشاط اجتماعی و احیای فرهنگ روستا است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • رونمایی از دو رقم گندم جدید در استان یزد
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد
  • رونمایی از دو رقم جدید گندم در استان یزد
  • آلبوم مرقع «دولت قرآن» یدالله کابلی رونمایی شد
  • انتشار خاطرات منفورترین نخست وزیر تاریخ بریتانیا