Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@10:23:58 GMT

دفاع مقدس ملت ایران را در اوج قرار داد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۹۸۰۹

دفاع مقدس ملت ایران را در اوج قرار داد

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دفاع مقدس ملت ایران را در مسائل اخلاقی، روحیه جهادی، ایثارگری و شهادت‌طلبی در اوج قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، احمد صالحی‌آرا در بازدید سرزده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و حضور در جلسه ستاد شاهد و ایثارگر استان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان جایگاه استراتژی ایران در جهان اظهار کرد: امروز از لحاظ استراتژی در وضعیتی قرار داریم که در عمق سرزمین دشمن نفوذ کرده‌ و در هر جای دنیا نیازی به عملیات باشد و یا خطری ایران را تهدید کند، قطعاً آمادگی اقدام داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: این نفوذ و حضور در عمق استراتژیک دشمن، ترس و وحشت ایجاد کرده تا جایی که رژیم صهیونیستی که پهنه سرزمینش را از نیل تا فرات می‌دانست؛ اما اکنون به آن منطقه محدود خود وابسته است.

وی افزود: امروزه به‌لحاظ تسلیحاتی در مرتبه‌ای قرار داریم که صادرکننده بهترین و استراتژیک‌‌ترین سلاح‌ها بوده و با مهندسی معکوس، سازنده و تولیدکننده مجهزترین و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها هستیم. اکنون دانشگاه آزاد اسلامی در تراز ملی جمهوری اسلامی آمادگی دارد با رویکرد جهادی در عرصه علمی و فناور فعالیت کند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس با وجود آلام زیادی که برای کشور به وجود آورد؛ اما به فرموده امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نعمات زیادی هم داشت و توانست ما را به جایی برساند که نمی‌توانستیم در شرایط عادی به آن برسیم. دفاع مقدس ما را در مسائل اخلاقی، روحیه جهادی، ایثارگری و شهادت‌طلبی در اوج قرار داد.

اهداف مهم دفاع مقدس

صالحی‌آرا با بیان اینکه در مباحث اعتقادی روحیه عرفانی رزمندگان به‌نحوی رشد کرد که شهادت برایشان لذت‌بخش باشد، اضافه کرد: مردم آذربایجان شرقی سردمدار شهادت‌طلبی و دفاع از حریم دفاع مقدس و کشور بوده‌اند و شهید بزرگوار حاج مهدی باکری شاخص شهدای این استان است.

وی عنوان کرد: ایجاد بصیرت و دشمن‌شناسی از اهداف مهم دفاع مقدس بوده که مردم در این موضوع هم سردمدار هستند و شناخت بسیار خوبی از دشمنان بیرونی و داخلی دارند و این باعث از بین رفتن توطئه‌های داخلی و خارجی شده است.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان رشادت حضرت زینب سلام الله علیها و پاسخ کوبنده ایشان درباره صحنه کربلا که فرمودند من چیزی جز زیبایی نمی‌بینم، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت 40 سال از دفاع مقدس گرامیداشت آن را باشکوه‌تر برگزار می‌کند؛ چراکه هر مناسبتی که باشکوه و ارزشمند باشد، گرامیداشت آن باید باعظمت‌تر برگزار شود.

صالحی‌آرا با ذکر نکات حائز اهمیت و خدمت به جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد: فردی در ستاد شاهد و ایثارگر موفق است که به‌دنبال حل مشکلات ایثارگران باشد. خدمت در این حوزه برای همه ما افتخار بوده و حضور در این عرصه مطمئن توفیق بسیار بزرگی است و دعا می‌کنیم این مدال نوکری جامعه ایثارگری از ما سلب نشود.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز دانشگاه آزاد اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران